«Над рожевою панамою, в якій соліст гурт Kalush Orchestra виступав на Євробаченні, ми працювали два роки». Інтерв’ю з дизайнеркою бренду SHKOURA

Історія створення найобговорюванішого головного убору цього року

Своїм тріумфом на Євробаченні Kalush Orchestra переміг не тільки на культурному, а й на інформаційному фронті, які зараз так відстоює Україна. Крім того, команді гурту вдалося створити настільки яскраві та символічні образи для музикантів, що світові модні видання присвячують цій темі окремі матеріали. Чого тільки варта рожева панама соліста Kalush Orchestra Олега Псюка, яка за кілька днів у рази збільшила продажі низки брендів та маркетплейсів. У чому ж секрет цього головного убору, який уже навіть має свою сторінку в Twitter?

Із цим питанням ми звернулися до Олесі Заїки — дизайнерки бренду SHKOURA. Так, саме їхня панама допогла Kalush Orchestra досягти перемоги. Про специфіку бренду, роботу в умовах війни та той самий рожевий аксесуар — в ексклюзивному інтерв’ю ELLE.UA.

Про створення бренду

Офіційно бренд існує три роки. Шоурум у Києві відкрився в січні 2020 року, і він є, швидше, артпростором та місцем зустрічі друзів бренду. Майстерні ж розташовані на Заході України, високо в горах. А ось самою технологією та виробництвом я опікуюся вже понад 10 років.

Історія бренду почалася 10 років тому в Карпатах. То був неймовірний період мого життя. Саме тоді я познайомилася з дивовижною культурою ткацтва та надихнулася її красою. Мені хотілося створити в цій техніці щось своє, особливе. Так з’явилося перше пальто на подарунок близькій людині. Першими мій одяг носили друзі.

Про цінності бренду найкраще розкажуть самі речі. Вони про теплоту, майстерність, лімітоване виробництво та природу.

Про появу тієї самої рожевої панами

Бренд SHKOURA відомий своїми складними крафтовими і досить дорогими пальтами. Нам хотілося, щоб до нашої філософії споживання та творення могли долучитися якомога більше людей — так народилися панами.

Деталі головного убору тчуться вручну на верстаті зразка XVIII століття. Далі елементи виробу зрізаються з верстата, фіксуються і відправляються в холодну річку задля завершення і звалювання виробу. Після цього сухі деталі готові до зшивання і перетворення на панаму.

Щоб панама добре сиділа, не кололася, була теплою, але не жаркою, і мала вигляд саме так, як на сцені Євробачення, нам знадобилося два роки, впродовж яких ми робили безперервні спроби, помилки і різні модифікації.

Саме тому ми зараз дуже спокійно реагуємо на спроби скопіювати нас або навіть підробити. Це дуже складно, легких бенефітів не буде. Чому рожева? У сірий ковідний рік дико хотілося фарб, подорожей, вражень. Хотілося волі. Завдяки нашим яскравим панамам довкола нас сформувалося ком’юніті дуже сміливих творчих людей. Гурт Kalush Orchestra — тому підтвердження.

Про рожеву панаму Олега Псюка

Олег знайшов нашу рожеву панаму, узяв її для кліпу, але одразу після зйомки зателефонував і сказав, що більше з нею не розлучиться, і придбав її. Потім ще одну… Зазвичай так зірки не роблять. Нас це приємно здивувало.

Зараз ми запропонували команді Kalush Orchestra довічне безкоштовне забезпечення панамою, тож чекаємо на відповідь.

Про те, як панама стала ключовим елементом образу соліста Kalush Orchestra

Просто вона йому дуже пасує.

Сьогодні всі говорять про цю панаму, тому що це могутній символ перемоги нашої країни вже зараз. Вона справді дарує всім надію.

Про вплив Євробачення на динаміку продажу панами

Звісно, попит виріс, але ще мало хто знає, що виробники оригінальної панами — саме ми. Зазвичай її не відрізняють від мерчу гурту. Тут треба зауважити, що й до Євробачення ця рожева панама була в топі продажу серед наших виробів.

Про Twitter-сторінку панами

Рожева панама вже стала самостійним впізнаваним брендом. У неї своє життя, свій шлях і, зважаючи на це, великі амбіції. Це творіння вже заявляє у Twitter про свої плани вести модний блог та уїдливо жартувати про свіжі події. Хто насправді керує пабліком Kalush_Pink_Panama_Original у Twitter — чи то нейромережа, чи то зірка інкогніто — побачимо згодом. Але її Twitter дуже талановитий і дотепний, я згодна.

Про роботу SHKOURA в умовах війни

Ми й до війни були орієнтовані на міжнародний ринок. Нам не довелося створювати з нуля канали продажу, перевозити сток, робити собі ім’я. Наше виробництво розташоване в серці Карпат і, на щастя, воно не постраждало. Також нам пощастило зберегти команду, виплачувати зарплати та допомагати України всіма силами, які в нас тільки є.


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали