Напередодні в Україні відбулася одна з найбільш очікуваних прем’єр 2023 року — кінофільм «Барбі» режисерки Ґрети Ґервіг, який розповідає, що жити в Країні Барбі означає бути ідеальною істотою в ідеальному місці, звісно, якщо у вас немає екзистенційної кризи. Роль культової ляльки у картині виконала номінантка на «Оскар» та ікона сучасного світу кіно Марго Роббі, яка також є амбасадоркою модного дому Chanel.
Протягом усієї історії кінематографа бренд Chanel був партнером багатьох наших улюблених фільмів. Тепер же Будинок із гордістю представив колаборацію з «Барбі» — разом із командою стрічки він працював над створенням кількох костюмів для персонажки Марго Роббі, а також лижного костюма для Кена, якого на екрані втілив Раян Гослінг. Оскароносна художниця по костюмах і подруга дому Chanel Жаклін Дюрран отримала вибір одягу різних відтінків рожевого з колекцій Ready-to-Wear, COCO BEACH і COCO NEIGE, створених Віржині Віар.
Ексклюзивно для ELLE.UA Жаклін розповіла про концепцію вбрання «Барбі» та співпрацю з Chanel.
Про креативну концепцію костюмів Барбі
У моїй інтерпретації костюмів Барбі для фільму є дві панівні ідеї. Перша і найважливіша — Барбі завжди ідеально вбрана для всього, що вона робить. Тобто щоразу, коли вона змінює своє заняття, вона перевдягається!
По-друге, я хотіла згадати історію гардероба Барбі, який створюється Matel з 1959 року. На початку фільму ми бачимо персонажку Марго в чорно-білому купальнику 1959 року, який є першим костюмом Барбі. Я хотіла згадати різні періоди моди ляльки з того часу до 2023 року.
Про співпрацю з Chanel
Костюми від Chanel у фільмі привносять щось таке особливе в гардероб Барбі. Однією з дивовижних речей, які бренд зробив для картини, було відтворення рожевого костюма 1995 року, розробленого Карлом Лагерфельдом. Ми були такі щасливі, коли Chanel не лише зробив ідеальний костюм, а й надіслав капелюх, сумку та взуття — все, про що можна тільки мріяти для завершення образу.
Одним з ключових моментів щодо Барбі є те, що кожен її образ повністю завершений аксесуарами — це саме те, що визначає вбрання Барбі, і ніхто не може використовувати аксесуари так, як це робить Chanel! Один із найкращих образів у фільмі — Марго одягнена з голови до ніг у Chanel: ідеальна рожева сукня, сумка, туфлі, сережки та намисто — це просто неймовірно.
Є частина фільму, де персонажці Марго був потрібен лижний костюм — і, звичайно, як Барбі, ми хотіли зробити це ще одним модним моментом. Я знала, що у колекції Chanel «Coco Neige» точно знайдеться щось дивовижне. Однак проблема полягала в тому, що нам потрібен був відповідний костюм для Кена, а бренд не створює чоловічий одяг. Лижний костюм та окуляри для Барбі були ідеальними, тож я пояснила ситуацію Будинку, і проблему було вирішено — Chanel виготовили костюм для Кена.
У мене була нагода побувати в архіві Patrimoine de Chanel у Парижі й переглянути весь одяг та аксесуари, які там зберігаються, і зробити вибір, який пасував би Марго Роббі. Я дізналася, що Карл Лагерфельд розробив колекцію «Барбі» в 1995 році, і вирішила, що ми повинні посилатися на неї у фільмі. Один образ працював дуже добре і потрапив на екрани — вбрання Клаудії Шиффер — Барбі в уяві Карла Лагерфельда!
Про відданість Chanel кінематографу
Я працювала з Chanel декілька разів над різними фільмами, у яких дуже відрізнялися вимоги — від «Спокути» до «Барбі» — але незмінним є те, що для команди Chanel завжди пріоритетом є робота над тим, що саме шукає фільм. Це не питання розміщення продукту, а підтримка бачення фільму своїми ресурсами.
Однією з таких спільних робіт була «Анна Кареніна», тоді Chanel позичили діаманти, щоб Кіра Найтлі, яка грає головну роль, могла обрати собі справжні камені. Це було так захопливо мати справжні коштовності для аксесуарів, і це надало реалістичності образу вищого суспільства, який ми хотіли створити у фільмі.