«Геніальні продукти створюються фанатами своєї справи», — засновник Rhea Джанмарко Альфонсо

Інтерв`ю із засновником бренду екологічної косметики, який змінив beauty-індустрію 

Засновник Rhea Джанмарко Альфонсо з дитинства буквально жив і дихав косметикою: його мати й тато багато років займалися продажем засобів з догляду за шкірою. Закінчивши факультет образотворчого мистецтва, хлопець вирішив ближче познайомитися зі світом косметики, пішовши слідами своїх батьків.

Він вступив до Школи естетики та пройшов університетський курс косметології, після чого у нього з`явилася ідея створити щось нове: beauty-всесвіт, який би об`єднав усі етапи його освіти, поєднуючи в собі мистецтво, концепцію естетичного підходу та наукові дослідження в косметології.

Для цього не вистачало лише переломного моменту, який настав на останньому етапі його навчання в галузі холістики та кінезіології. Саме тоді до нього прийшла ідея нового підходу до тіла та шкіри, трактуючи їх не лише з естетичної точки зору, але й з енергетичної та психофізичної. 

Rhea Cosmetics народилася з цього поєднання досвіду: бренд інноваційних продуктів, спектр ефективних процедур, ідея нового способу лікування шкіри, звеличення індивідуальності та досвід одного, який стає мовою багатьох.

Сьогодні Rhea — це не тільки продукти, але й голос тих, хто, як і Джанмарко, хоче порушити правила, щоб запропонувати персоналізований підхід до косметики, який бачить унікальність шкіри як чудо. Кожна людина унікальна, і Rhea хоче ставитися до неї так само — ось ключовий принцип human based skincare.

Джанмарко розповів мені, чому нам усім варто обирати персоналізований підхід до косметики, а також про проблему відходів у б`юті-індустрії та власні правила збереження здоров`я.

1. Яка історія створення власного бренду по догляду за шкірою?

Ідея Rhea народилася з потреби запропонувати продукти, які відрізнялися б від того, що вже було доступно на ринку. Метою було залучити клієнта до нового виміру косметичного досвіду. Це коли крім результату від засобів, є подорож, що веде вас до нього і збагачується чуттєвим досвідом, який зробить щоденне нанесення косметики одним з найкращих моментів дня.

2. Коли ви запускали Rhea, чи мали ви чітке бачення того, яким ви хочете бачити бренд? Якщо так, то яким воно було?

Так, бачення було зрозумілим з перших кроків. Rhea мала змінити традиційний підхід до косметики, пропонуючи нові відчуття, незвичні текстури та продукти-трансформери, здатні дивувати та захоплювати. Щобільше, ідея збереження індивідуальності була основою філософії та стала поворотним моментом для розробки персоналізованого й індивідуального підходу, розробки лінійки продуктів, здатних адаптуватися до різних потреб шкіри, які можуть проявлятися з кожним днем. Так ми створили бренд догляду за шкірою, заснований на людському факторі.

3. Rhea є екосвідомим брендом?

Так. Ми підтримуємо свідомий підхід до навколишнього середовища, спочатку відбираючи молекули, які ми використовуємо в наших формулах, перевіряючи всі сертифікати, що підтверджують походження кожного інгредієнта і процес, який він пройшов до того, як потрапив до нас на виробництво. Після такої первинної оцінки ми переходимо до виробництва, де вся наша лабораторія працює на сонячному світлі, без втрат технічної води, що робить нашу систему масштабування на 100% самодостатньою. Крім того, після пандемії ми висадили 200 какао-дерев у Камеруні. Щороку вони вироблятимуть кисень, компенсуючи викиди CO2, які ми виробляємо для транспортування нашої продукції по всьому світу.

4. Стосовно відходів, що, на вашу думку, є проблемою номер один в індустрії краси?

На мою думку, основною проблемою відходів у косметичній промисловості є надмірне пакування, яке можна побачити на будь-якому косметичному ринку по всьому світу. Саме з цієї причини минулого року ми вирішили видалити зовнішній пластиковий папір з нашої продукції та друкувати інструкцію із застосування безпосередньо всередині коробочок, без будь-яких додаткових паперових інструкцій. 

Крім того, ми не використовуємо одноразове пакування, особливо для наших професійних засобів. Річ у тім, що масове щоденне використання продуктів у spa-салонах створило б величезні відходи пластику. Якби кожен косметичний бренд почав приділяти більше уваги цим маленьким деталям, вже за кілька років ми змогли б змінити світ на краще.

5. Які найбільші виклики виникають при створенні sustainable-колекції?

Виклик сталості впливає на кожен крок розробки продукту: від дослідження формули до моменту, коли споживач використовує його вдома. Ось чому так складно створювати косметичний асортимент з етичним та сталим підходом, адже потрібно думати про все «життя» косметичного засобу і робити його максимально екологічним.

6. Коли справа доходить до пошуку інгредієнтів для вашої продукції, які конкретні фактори або критерії ви берете до уваги, щоб забезпечити найвищу якість та ефективність?

Ми постійно досліджуємо новітні інгредієнти, щоб наші рецептури були сучасними та ефективними. Найбільше ми цінуємо наукові випробування, які проходять наші молекули. Наприклад, ми розробили спеціальні стандарти щодо того, як були розроблені тести на ефективність, які наші дослідники повинні використовувати як параметр оцінки, перш ніж впроваджувати цей інгредієнт у нашу базу даних. Ми не вважаємо надійними тести, засновані лише на власному сприйнятті: всі інгредієнти Rhea проходять наукові випробування ефективності, що підтримуються науковими технологіями та методологіями.

7. Що для вас означає догляд за шкірою та гарне самопочуття?

Косметика і гарне самопочуття — це два слова, які в нашій філософії означають практично одне й те саме. Ми не можемо думати про одне без урахування іншого. Саме тому наш метод в основному базується на нейрокосметичному підході, де гарне самопочуття, яке залучає органи чуття під час нанесення, підвищує ефективність активних інгредієнтів, присутніх у продукті. Ми повинні вміти одночасно лікувати шкіру і працювати з настроєм людини, створюючи цілісний та інтегрований підхід до неї. Догляд за шкірою — це турбота про шкіру і про себе одночасно, і цей жест любові до себе повинен бути й ефективним, і приємним.

8. Яка ваша щоденна beauty-рутина?

Особисто я вірю в кілька ключових кроків, які повторюю протягом дня. Я не хочу піддавати шкіру впливу занадто великої кількості засобів, щоб зберегти чітку і сильну дію косметичних процедур. Тому я вважаю за краще створити для себе «коротку» beauty-рутину, яку я змінюю кожні кілька місяців. Так я пропонуючи своїй шкірі можливість отримувати користь від різних косметичних дій протягом року.

9. Які два продукти з вашої лінійки ви б настійно рекомендували та чому?

Два моїх найкращих продукти Rhea — це Radiant(Mi), мікробіомний крем, який відновлює баланс мікрофлори шкіри, сприяючи її сяйву.

Другий must-have — DermoChange, продукт, який я рекомендую використовувати в кожній beauty-рутині. Ця оновлювальна триступенева процедура використовує м`які відлущувальні молекули для глибокої регенерації шкіри, щоб миттєво надати обличчю свіжість і підтягнутість.ё

Також, я надаю великого значення дезодорантам, які повинні відповідати певним стандартам якості, не тільки з точки зору запаху тіла, але, перш за все, з точки зору здоров’я області, куди ці продукти наносяться. Пахвова западина — це лімфатична зона, яка повинна бути збережена молекулами, що не подразнюють її. 

Шампунь — це також продукт, на який я звертаю особливу увагу, тому що поверхнево-активні речовини, які в основному присутні на ринку, є занадто агресивними або пересушують волосся, руйнуючи його структуру. Крім того, щоб запобігти випаданню волосся, ви повинні бути впевнені, що не піддаєте волосся впливу жорстких інгредієнтів, таких як SLES, які можуть пошкодити цілісність кератину.

10. Як ви пропонуєте використовувати ці продукти (Radiant(Mi) та DermoChange) для задоволення потреб у догляді за шкірою взимку та влітку?

Використання продуктів завжди має змінюватися залежно від пори року. Теплий та холодний сезон по-різному впливають на організм, піддаючи його різним стресовим факторам. Кількість двох згаданих продуктів повинна бути адаптована до різних сезонів, щоб уникнути надмірного впливу. Оскільки метою будь-якого косметичного продукту є підтримання балансу між шкірою та лікувальною дією.



Популярні матеріали

Як упоратися зі страхом самотності, який з'явився під час війни...


Геноцид 1944 року та анексія Кримського ханства у XVIII столітті:...


Перше інтерв'ю автора Telegram-каналу «Николаевский Ванёк»


Читайте також
Популярні матеріали