«Для мене було важливо створити місце для моєї культури та поділитися нею з іншими». Модель Притика Сваруп про власний аюрведичний косметичний бренд та збереження індійської культури

Індустрія краси розвивається надзвичайно стрімко, а знаменитості перекваліфіковуються та регулярно запускають власні косметичні бренди. Бренд Prakti індійської моделі Притики Сваруп — це не просто косметичний бренд, як в інших знаменитостей, це набагато більше. Це — концепція, яку вона створила на основі 5000-річної перевіреної системи оздоровлення в Індії, яку практикує все своє життя.

Про власний бренд, його місію та важливість збереження індійських культурних традицій героїня нової діджитал-обкладинки ELLE.UA розповіла в ексклюзивному інтерв`ю.

За свою кар`єру моделі ви працювали з багатьма брендами. Що надихнуло вас на те, аби створити власний?

Я відчула потребу в практиці. Я практикую Аюрведу, 5000-річну перевірену систему оздоровлення в Індії, все своє життя і відчуваю себе благословенною, що була вихована на цьому цілісному підході до краси та здоров`я. Я розуміла, наскільки потужними є ці ритуали та засоби, і хотіла поділитися ними зі світом таким чином, щоб вони знайшли відгук у мого покоління та зробили аюрведу по-справжньому доступною для всіх. Я відчула, що повинна створити бренд, який є інклюзивним і пропонує справжнє уявлення про глобальну красу. З дитинства я не відчувала своїх співвітчизниць достатньо представленими в західних медіа, але я не усвідомлювала масштабу цієї нестачі, поки не почала працювати моделлю, і не зрозуміла, наскільки багато груп були відсутніми. Мій досвід привів мене до бажання використовувати свій голос і платформу для адвокації змін в індустрії краси: збільшення різноманітності та інклюзивності. Я взяла на себе відповідальність відстоювати інтереси всіх жінок у Prakti. Це лежить в основі діяльності Prakti. Prakti захищає спадщину, культуру, ритуали та науку Індії. Для мене було важливо створити місце для моєї культури та донести її до ширшої аудиторії, спираючись на свій особистий досвід.

Звідки ви черпаєте натхнення для створення своїх інноваційних продуктів?

Моє натхнення походить від бажання розширити межі, щоб забезпечити кращий досвід і кращі продукти, які розв`язують проблеми, що існують, — те, чого не вистачає на ринку. Зберігаючи цілісність аюрведи з підходом, орієнтованим на результат, інновації залишаються в центрі уваги, коли я втілюю в життя самі філософії продуктів. Результат: сучасні, високоефективні продукти, що поєднують інновації з сенсорним задоволенням завдяки розкішним текстурам та ароматам, що покращують настрій.

На ринку існує безліч відомих косметичних брендів. Чим вирізняється Prakti?

Prakti — це не косметичний бренд знаменитостей, це набагато більше. Prakti — це концепція, яку я створила. Це про те, щоб поділитися своєю культурою та спадщиною зі світом у спосіб, який резонує з усіма жінками, і зробити Аюрведу, перевірену цілісну систему оздоровлення, доступною, як ніколи раніше, для покращення загального здоров`я та самопочуття. Гібридна концепція Prakti також відображає мою рішучість підтримувати злиття культур і відкритість до всіх традицій і способів життя. Наші інноваційні формули є високоефективними, клінічно протестованими, а наша платформа Ayurveda for All™ робить акцент на навчанні цій перевіреній цілісній системі оздоровлення.

Ви переосмислили традиційне поняття краси й дали поштовх розмову про холістичний велнес. Чи можете ви розповісти нам своїми словами, в чому головна різниця між красою на Сході та Заході?

Через Prakti я намагався трансформувати традиційне визначення краси, щоб воно охоплювало холістичну красу і здоров`я. Західна краса історично зосереджена на фізичному аспекті краси (гіперпігментація, акне тощо), тоді як східна краса зосереджена на ритуалі догляду за собою як духовному підході, який базується на балансі розуму, тіла і душі. Я вважаю, що не менш важливо звернути увагу на те, як люди почуваються всередині, і я створила продукти, які підтримують загальне благополуччя на кожному етапі використання, включаючи аромати та текстури, що покращують настрій. Саме тому я запустила нашу освітню платформу Ayurveda for All™, щоб надати ресурси для всіх жінок, щоб вони могли легко інтегрувати практики, які покращують загальний стан здоров`я та самопочуття під час щоденного догляду за собою.

Ви досягли успіху в молодому віці не лише як міжнародна модель, а і як підприємець, що підірвав індустрію краси. Як ви справляєтеся з цим успіхом і постійним тиском, який з ним пов`язаний?

Я завжди присвячувала себе своїй роботі, ремеслу та пристрастям. Я відчуваю себе благословенною, що пройшла через весь досвід, який привів мене до цієї частини моєї подорожі — всі виклики й важкі часи змусили мене розвинути психологічну стійкість і самосвідомість, які допомогли мені залишатися заземленою і послідовною. Що стосується тиску, то це скоріше внутрішня боротьба, оскільки я — найсуворіший мій критик. Для мене важливо продовжувати робити все можливе і віддавати все, що я можу в усіх сферах мого життя, тому, якщо я відчуваю, що не досягла успіху, навіть якщо ззовні це виглядає як успіх, я починаю себе картати. Разом з тим, я навчилася краще святкувати маленькі кроки, які ведуть мене до цілі, але частина мене завжди думає: «Що далі?». Я досягла цього, але що далі? Напевно, це пов`язано з впливом моїх батьків, які завжди підштовхували мене до подальшого розвитку.

Чого ви сподіваєтеся досягти за допомогою Prakti за наступні п`ять років?

Я сподіваюся відкрити аюрведичну красу та оздоровлення для всіх жінок, щоб покращити їхнє загальне здоров`я та благополуччя, а також надихнути жінок на безстрашне прагнення до багатовимірного, повноцінного життя. Моя мета полягає в тому, щоб Prakti надавала інструменти, які допоможуть жінкам бути найкращими. Хоч для початку ми зосередилися на догляді за шкірою, Prakti буде розвиватися в різних категоріях, і я з нетерпінням чекаю на запуск наступних двох у 2024 році.

Вас назвали «It Girl 2022», а вашим стилем захоплюються далеко за межами модної індустрії.Звідки ви черпаєте своє натхнення і як воно еволюціонувало з роками?

Мій стиль кардинально змінився за ці роки. Кілька років тому я не замислювалася над вибором стилю — загальна естетика мого образу не обов`язково була репрезентативною для мого особистого бренду. Однак мій стиль є позачасовим і класичним з гострим, сучасним поворотом, який створює мінімалістичний, але вишуканий вигляд. Моє натхнення для кожного образу, який я ношу, походить зі світу навколо мене — культури, менталітету та енергією Нью-Йорка. Кожен вибір безумовно, розкриває іншу частину моєї особистості, і моє вбрання завжди відображає мою особисту естетику. Я вважаю, що наявність такої основи є ключовим фактором при створенні вашого бренду.

Які найбільші уроки ви засвоїли протягом своєї кар`єри?

1. Ніколи не здавайтеся тільки тому, що перші троє дверей не відчиняються перед вами навстіж.

2. Не чекайте, поки хтось інший принесе вам можливість — йдіть і отримуйте її самі.

3. Ваших зусиль достатньо.

4. Не підлаштовуйтеся під те, якими, на думку інших, ви маєте бути.

5. Завжди прислухайтеся до своєї інтуїції.

Model: Pritika Swarup @pritikaswarup

Photographer: Natasha Kot @natashakot

Stylist: Kristina Askerova @krisyasker

Mua/hair: Viktoriya Shostakovich @viktoriya_shostak

Assistant: Chris Roudier @chrisroudier

Postprod @feelgoodcr

Management: @say__media

Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Вікторії Бекхем — 50! Еволюція стилю зірки


Читайте також
Популярні матеріали