Бізнес від серця: інтерв’ю з директоркою департаменту комунікацій Райффайзен Банку Лілією Зубарєвою

Спеціально для ELLE.UA — про антикризові кроки, успішні проєкти та особисті джерела відновлення

В умовах повномасштабної війни Райффайзен Банк зміг зберегти операційну ефективність, прибутковість і високу довіру клієнтів. Передовсім завдяки тому, що банк діяв за принципом People@Heart: у центрі його уваги щосекунди залишалися люди — і клієнти, і співробітники. Їхня безпека, комфорт і гідні умови для життя й реалізації. Соціальна відповідальність бізнесу — не новина для Райфу: задовго до 24 лютого 2022 року банк активно підтримував гуманітарні ініціативи, просував політику різноманітності й інклюзивності. Близько 70% персоналу банку — жінки, і майже половина членів правління Райфу — також жінки, що є унікальним для українського бізнесу.

На сьогодні в Райффайзен Банку активно діють декілька ком’юніті працівників за різними інтересами та потребами, у тому числі жіночий лідерський клуб. У банку запроваджена велика програма з підтримки ветеранів і тих, хто зараз служить у ЗСУ. Між проведенням внутрішніх трансформацій і допомоги країні, в якій триває війна, банк ані на крок не спиняє розвитку. Навпаки, набирає темп, адже попереду — велика відбудова України.

У рамках продовження спецпроєкту ELLE x Райффайзен Банк ми поспілкувалися з трьома лідерками банку та розпитали їх про ключові зміни в галузі, проєкти, якими пишаються найбільше, підтримку ментального стану співробітників, жіноче лідерство та джерела особистого відновлення. Серію з шести інтерв’ю продовжує Лілія Зубарєва — директорка департаменту комунікацій Райффайзен Банку.

Лідерство в банківській сфері: приймати рішення може кожен

Я не поділяю лідерство на жіноче чи чоловіче. Здатність бути лідером у людини або є, або ні. Кожен лідер має свої унікальні якості, незважаючи на стать. Як на мене, лідер — це про «дорослу позицію», відповідальність, вміння вибудовувати правила й кордони, приймати складні непопулярні рішення, говорити «ні» і разом з тим надихати, підтримувати, цінувати та навчати своїм прикладом.

У Райфі нам дуже пощастило. Маємо унікальну корпоративну культуру підтримки та надання повноважень: керівництво банку не забирає всі лідерські ролі виключно на себе за принципом «нам звідси видніше», а надає можливість співробітникам і командам також ухвалювати рішення та втілювати їх.

Найуспішніші проєкти: What’s up in Raif

Я пишаюсь тим, що перша комунікація зі співробітниками відбулась о 7.00, а з клієнтами — о 8.00 24 лютого 2022 року. Того ж дня ми організували відеоконференцію з правлінням банку, до якої долучилося майже п’ять тисяч осіб. Яким чином ми змогли все це організувати в шоковий день вторгнення? Завдяки відданості та професіоналізму команди комунікацій, яка чітко усвідомлювала свою місію завжди бути на зв’язку, гуртувати колег навколо спільної мети.

Від того дня ми щовівторка виходимо в прямий ефір із 90-хвилинним інформаційним продуктом, який називаємо What’s up in Raif. За плечима вже понад 70 ефірів, сотні сюжетів і гостей студії. Так, це складно, але щирі подяки від колег з усієї країни та з-за кордону, з фронту, з тимчасово окупованих територій варті всіх докладених зусиль. Якщо в тебе є інтернет, то де б ти не був, з тобою завжди у вівторок на зв’язку вся велика команда банку. Звичайно, це не весь наш доробок: є також свій телеграм-канал і багато іншого. Та серцем внутрішніх комунікацій залишається саме What’s up in Raif. 

Соціальна відповідальність бізнесу: потужна гуманітарна підтримка країни

Минулого року медіа визнали банк найбільшим гуманітарним донором: вони оцінили наші зусилля в 1 млрд гривень. З того часу обсяг допомоги тільки збільшився, але справа не в грошах. Сьогодні вже цілком природно дивитися фільми державною мовою, але, погодьтеся, так було не завжди. Райф говорив українською та підтримував задовго до повномасштабного вторгнення український дубляж, кіномитців, видавців і кращі навчальні заклади країни. У перші дні великої війни нам було не до піару, потрібно було рятувати людей. 4 березня 2022 року Райф першим став чи не найбільшим донором українського Червоного Хреста. Ті п’ять мільйонів євро допомогли сотням тисяч людей у найскладніших умовах з їжею, водою, ліками, дахом над головою. Зі зрозумілих причин українське суспільство негативно ставиться до Міжнародного Червоного Хреста, але несправедливо забуває про велику роботу української команди.

Разом з нашим великим клієнтом Astarta ми розпочинаємо вже третій крок програми грантів для підприємців-переселенців, ветеранів і сільських громад «Сміливі». Це сотні нових робочих місць, десятки нових бізнесів.

Серед найбільших і найважливіших проєктів хочеться виокремити «Захисток» разом з KSE Foundation. Райф виділив 40 млн грн на облаштування сховищ у 100 школах. Ми вже повернули понад 13 тисяч дітей до навчання офлайн і на цьому не зупиняємось. Українські діти мають бути забезпечені доступом до якісної освіти в безпечних умовах. Колись казали «Як діти в школу» про буденні речі, в нинішніх умовах навчання за партою — майже розкіш.

Зони особистого розвитку: підтримка добрих справ і близьких людей

Щодня намагаюсь не дозволити війні перекреслити мої мрії, позбавити життєвих сил і зруйнувати віру в себе. Багато працюю, багато спілкуюся, підтримую добрі справи та близьких людей. Планувати щось детально зараз неможливо, але довгострокові цілі лишаються незмінними: добробут родини, навчання сина, навесні висадити багато квітів, запросити друзів разом святкувати життя.

Джерела відновлення: краса, мистецтво, традиції

Красиві речі, місця, люди надають сил. Мене мотивує справжній ренесанс українського мистецтва — музики, літератури, кіно, моди, дизайну — та переосмислення національних традицій. Наша культура така давня та багата, але, на жаль, не до кінця відома нам самим. Хочу подякувати українським дизайнерам та окремо Христині Бобковій. Вони не тільки творці й підприємці, вони — наші амбасадори у світі. Підтримувати й носити своє — так ми виявляємо економічний патріотизм.

Відео: Анастасія Бенедіктова

*АТ РАЙФФАЙЗЕН БАНК ВНЕСЕНИЙ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ БАНКІВ 27.03.1992 Р. ЗА №94, ІЗ ЗАПИСОМ ПРО ПРАВО НА ЗДІЙСНЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА №10. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ЗГІДНО З ПРАВИЛАМИ БАНКУ.

**Фото: Ден Бобров 
Стиль: команда BOBKOVA
Total looks: by BOBKOVA
Hair stylist: Анна Грейс 
Make up: Тетяна Борщова


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали