Цього вересня бренд BALYKINA відсвяткував своє п’ятиріччя. За цей час бренд встиг масштабуватися, вийти на міжнародний ринок, одягнути у свої сукні найвідоміших інфлюенсерок світу та запустити напрями — bridal і kids. Напередодні нового етапу ми згадуємо, з чого починалася історія BALYKINA і що команда готує для нас у найближчому майбутньому.
BALYKINA Fall-Winter 25/26
Шлях дизайнерки та CEO Аліни Баликіної
В основі ДНК BALYKINA — особистий досвід і креативний бекграунд засновниці бренду. За освітою Аліна — кінопродюсерка, і до двадцяти років планувала пов’язати своє життя з кіно. Частково їй це вдалося: під час навчання вона закохалася у «золоту еру Голлівуду» 30–50-х років. Позачасова естетика тієї доби згодом стала невід’ємною частиною всесвіту BALYKINA. А створення суконь перетворилося на мову, якою дизайнерка розповідає історії жінок.
Аліна Баликіна
BALYKINA — не перший крок Аліни у fashion-індустрії. Понад десять років тому все почалося з крафтових аксесуарів, далі були культові светри й кардигани, успішний шоурум на вулиці Городецького, перша сукня і дебютний показ у межах MFW 2016. Наступним етапом став бренд повсякденного одягу. Але саме робота з базовими речами допомогла дизайнерці зрозуміти: її справжня пристрасть — це вечірні сукні, які розкривають жіночність і дарують жінці задоволення від себе.
Бренд BALYKINA став результатом багаторічного пошуку й досвіду — третім і найуспішнішим етапом творчого шляху Аліни Баликіної.
BALYKINA Resort 2025
Народження BALYKINA
Перші клієнтки бренду BALYKINA познайомилися з творчістю Аліни ще у 2016 році. Тому вже до офіційного запуску бренду вона створювала для них сукні на індивідуальне замовлення — унікальні, в одному екземплярі, включно з весільними образами. Її майстерність і талант швидко здобули визнання, і в 2019 році Аліна Баликіна запустила однойменний бренд BALYKINA — з інвестиціями усього в 800 доларів.
Та завдяки вже сформованій спільноті клієнток бренд від першого ж місяця існування став прибутковим. З самого початку BALYKINA розвивалася органічно — без зовнішніх інвестицій, але з великою довірою і любов’ю жінок, які з брендом і досі.
BALYKINA Resort 2025
Шлях розвитку бренду
Історія BALYKINA почалася буквально з маленького ательє на горищі, де разом з Аліною працювала лише одна кравчиня. Вона й досі залишається у команді бренду та сьогодні очолює експериментальний напрямок створення нових колекцій.
Команда поступово зростала, але навіть тоді, коли в майстерні вже працювали дві кравчині, Аліна особисто була присутня у всіх процесах — від зустрічей з клієнтками до найдрібніших виробничих деталей.
Крок за кроком BALYKINA розвивалася, зберігаючи душевність і відданість деталям. Саме ця поступовість і стала тією рисою, що сформувала характер бренду та створила особливу атмосферу, яку клієнтки відчувають у кожній новій колекції та сервісі.
BALYKINA Resort 2025
BALYKINA Resort 2025
ДНК бренду BALYKINA
BALYKINA — це бренд вечірнього жіночого одягу. Дизайн бренду вирізняється трансформаційним та скульптурним пошиттям, що дозволяє носити речі різноманітними способами. Наприклад, сукню можна трансформувати, вдягнувши шлейф, або перевернути іншою стороною, створюючи абсолютно новий образ. Декоративні елементи, такі як фірмові застібки, що нагадують історичні корсети та надають одягу драматичного шарму. Естетика BALYKINA обертається навколо корсетних суконь та самих корсетів, де муза бренду втілює внутрішню красу, свободу, чуттєвість та силу.
BALYKINA Resort 2025
У центрі всесвіту BALYKINA — жінка, яка насмілюється обирати себе. Сукні бренду дарують відчуття свята ще до того, як розпочнеться подія. Кожна річ бренду говорить «You are precious. Celebrate yourself».
BALYKINA Resort 2025
Глобальне зростання BALYKINA
BALYKINA сьогодні — це бренд, що зростає у чотири рази щороку. Другий сезон поспіль команда бере участь у Paris Fashion Week, де презентує колекції ключовим fashion-ритейлерам, співпраця з якими — мрія для багатьох дизайнерів.
BALYKINA Resort 2025
Географія бренду вражає: BALYKINA вже представлений у Великій Британії, Франції, Австрії, США, Тайвані, ОАЕ, Чехії, Польщі, Вірменії та Австралії. Його обирають для червоних доріжок і світських заходів світові зірки та інфлюенсери: Eva Longoria, Ashley Park, Joy Sunday, Michelle Keegan, Leonie Hanne, Emili Sindlev, Negin Mirsalehi, Maya Kealoha та багато інших.
BALYKINA Resort 2025
Нова колекція BALYKINA
Цього року BALYKINA святкує п’ятиріччя виходом колекції Fall-Winter 25/26, у якій знову звертається до фірмових силуетів, але подає їх крізь призму глибоких сезонних відтінків, складною грою текстур і трансформативними елементами, які від початку стали візитівкою бренду. Колекція продовжує головну місію бренду — створювати речі, які не лише прикрашають, а й дарують відчуття сили й свободи.
BALYKINA Fall-Winter 25/26
BALYKINA Fall-Winter 25/26
BALYKINA Fall-Winter 25/26
BALYKINA Fall-Winter 25/26
Плани на майбутнє
За успіхом BALYKINA стоїть сильна й віддана команда: найкращі кравчині та професіонали, які щодня рухаються пліч-о-пліч із дизайнеркою та засновницею бренду Аліною Баликіною до спільних амбітних цілей. Вони вірять у бренд, розділяють його цінності й створюють нову сторінку української моди. П’ять років — це лише початок. Попереду на BALYKINA чекають амбітні виклики, серед яких відкриття нового флагманського простору, що стане особливим сюрпризом для клієнток. А також запуск продуктів, які доповнять всесвіт бренду.
BALYKINA Fall-Winter 25/26