Культура свідомого споживання: чому відомі жінки обирають парфумерні рефіли

Краса врятує світ — і це не просто красивий вислів

Ми вже писали про культуру свідомого споживання в контексті догляду за собою, а тепер хочемо поділитись історіями відомих жінок, які вже зробили її частиною свого щоденного життя. Беремо приклад і звертаємо увагу на головний beauty-тренд року: парфуми з можливістю повторного наповнення.

Відома українська інфлюенсерка — засновниця бренду Cher17 Таня Парфільєва має змогу тестувати ледь не всі новинки на ринку beauty, але серйозно ставиться до питання свідомого споживання та завжди скорочує використання пластику, паперу та інших матеріалів, де це можливо. Ось що вона говорить про парфумерні рефіли:

«Обожнюю, коли в улюблених брендів є рефіли. Особисто для мене це про екологічний «б’ютіголізм», ще й за більш приємну ціну. Мій парфум-фаворит, жіночний Si від Armani Beauty, теж має опцію повторного наповнення».

Соня Забуга, головна редакторка Elle Ukraine

Всі, хто хоча б трохи цікавиться сферою fashion в Україні, добре знають Соню: беззмінна головна редакторка Elle транслює правильні, свідомі та глибокі цінності багато років, бо вважає піклування про світ не менш важливим, ніж піклування про себе. До тренду парфумерних рефілів вона теж не байдужа й обирає саме такий формат вже давно:

«Сучасний світ налаштований на раціональне використання ресурсів, і це відображається навіть у б’юті-індустрії. Один із нових трендів — використання флаконів-наповнювачів, за допомогою яких відтепер є можливість регулярно поповнювати традиційні скляні флакони.

Чому це вигідно?

Економія: замість того, щоб купувати новий флакон, можна просто поповнити його наповнювачем. У середньому ціна флакона-наповнювача на 20% нижче, ніж ціна звичайного флакона такого самого об’єму.

Екологічна відповідальність: використання флаконів-наповнювачів Armani Beauty допомагає зменшити кількість відходів і зберегти ресурси.

Цей тренд набиратиме обертів, і ми можемо очікувати все більше рефілебл-продуктів і змінних блоків у beauty-індустрії.

Свідоме споживання — це не лише модно, а й важливо для збереження нашої планети. І так, я обираю саме його!»

Олена Бабіцька, beauty-редакторка ELLE.UA

Олена чуйно ставиться до проблем екології та опікується тваринами, тому щиро вітає всі інновації, які дозволяють зменшити негативний вплив на навколишнє середовище. Парфуми з можливістю повторного наповнення — яскравий приклад таких невеликих щоденних змін, які в перспективі мають великий вплив:

«Тренд на свідоме споживання знайшов своє втілення не тільки в індустрії домашнього декору і моди, а й краси. Так, з кожним днем зростає кількість брендів, які виробляють рефілебл-продукти та змінні блоки, — це і декоративна косметика, і засоби догляду, і аромати.

Мені імпонує цей тренд, і я пророкую йому велике майбутнє. Це не тимчасова тенденція, а крок у нову реальність, де усвідомлене споживання — не принцип, якого складно дотримуватися, а рішення, що покращує якість життя.

Я протестувала парфум My Way від Armani Beauty в рефілебл-форматі. Мій досвід доводить, що повторне використання розкішного флакона і сам процес переливання аромату — дуже прості, зрозумілі та комфортні.

Як бонус я отримую відчутну економію під час купівлі рефілебл-флакона, що робить філософію усвідомленого споживання ще приємнішою».

Приєднуйтесь до руху свідомих beauty-інтелектуалів і відчуйте всі переваги рефілебл-парфумів уже зараз.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали