Як це було: beauty-день INSTYTUTUM у салоні краси Leo Beauty Club  

Захід зібрав найвідоміших інфлуенсерів, скінтелектуалів та шанувальників бренду для обговорення секретів бездоганного догляду за шкірою

Як доглядати за шкірою влітку? Яких помилок припускається більшість дівчат у щоденній skincare-рутині? З якими проблемами рано чи пізно зіткнуться дівчата, які нехтують нанесенням сонцезахисного крему? Ці та багато інших питань турбують багатьох адептів якісного догляду за шкірою.

Щоб надати відповіді, 21 червня у київському салоні краси Leo Beauty Club відбувся INSTYTUTUM Beauty Day, організований швейцарським брендом INSTYTUTUM Result-Driven Skincare та мережею салонів Leo Beauty Club. Захід зібрав найвідоміших інфлуенсерів, скінтелектуалів та шанувальників бренду для обговорення секретів бездоганного догляду за шкірою.

Захід розпочався лекцією на тему «Секрети сонцезахисту: як зберегти молодість шкіри», яку провела експертка бренду. Вона детально та доказово розповіла про вплив сонця на шкіру та про те, як уникнути його негативного впливу. Основним акцентом серед продуктів вечора став мультифункціональний сонцезахисний крем від INSTYTUTUM — Sunscription Dark Spot Defence SPF50.

Гості мали можливість познайомитися з кожним продуктом бренду та відчути його ефективність на собі під час процедури від косметологів Leo на космецевтиці бренду. Facial від INSTYTUTUM — це експрес-догляд для миттєвого сяйва шкіри, що складається з пʼяти етапів: вмивання, ексфоліація, тонізація, активний догляд та ультразволоження. Косметологічний догляд був ексклюзивно представлений на beauty-днях бренду від Leo Beauty Club у Києві та Дубаї.

Протокол від кандидатки медичних наук Наталії Деркач «Базовий догляд» створений, щоб боротись з усіма ознаками старіння одночасно. Рутина націлена на те, щоб зберегти шкіру молодою, пружною та сяйливою якомога довше. У догляд входять мультифункціональні продукти з компонентами-синергіками, які успішно поєднуються і підсилюють дію один одного. Адже протокольний догляд — це покрокова стратегія, яка приведе до результату саме завдяки комплексному підходу.

Особливий шарм заходу додавали напої з меню LBC x INSTYTUTUM,  healthy-солодощі від Green Chef та полуниця в шоколаді від Berry Bliss. Бренд INSTYTUTUM також підготував особливі подарунки для гостей, а партнер SOLO for Diamonds подарував сертифікати на покупку вирощених діамантів.

День бренду INSTYTUTUM у Leo Beauty Club став справжнім святом краси, де кожен зміг відчути на собі силу інноваційних продуктів та насолодитися атмосферою розкоші та турботи.

Про Leo Beauty Club

LEO BEAUTY CLUB — це мережа міжнародних салонів краси преміумсегменту. Мережа представлена у Києві, Варшаві та Дубаї. Завдяки використанню передових технологій Leo Beauty Club забезпечує винятковий досвід для кожного клієнта.

Про INSTYTUTUM

INSTYTUTUM — швейцарський бренд косметики для професійного догляду вдома, заснований українкою Наталією Деркач. Бренд завоював всесвітнє визнання завдяки підходу, орієнтованому на результат. У листопаді 2023 року Forbes USA назвав INSTYTUTUM наступним дизраптором індустрії skincare (тобто тим, хто змінює правила та встановлює тренди).

 


Реклама

Популярні матеріали

Базовий набір в аптечку на воєнний період


Стильні образи на осінь від DOROFEEVA


Повний нумерологічний таро-прогноз на вересень 2024 року


Читайте також
Популярні матеріали