Як доглядати за шкірою тіла: продукти, які необхідні кожній

Новий український б’юті-бренд випустив лінійку body care

Ті, хто досліджує себе через свої почуття, ніколи не втратять інтерес. У цьому переконані Віта та Влад Ноздрачови, засновники нового українського б’юті-бренду sense education, який презентує першу лінійку засобів для догляду за тілом. 

Лише своєю назвою засновники sense education пояснюють сенси та завдання, які вони ставлять перед собою: буквально бренд прагне навчити відчувати. Вони вірять, що базові буденні процеси, як-от миття рук чи прийняття душу, мають бути наповнені користю, задоволенням та відкриттями. Відчуття — великий подарунок еволюції. Їх треба плекати й розвивати: 

«Ми полюємо за відчуттями. Обожнюємо досліджувати запахи, текстури та візуальну подачу засобів догляду за собою. Нам важливо, як пахне, виглядає та відчувається на дотик те, що контактує з нашими органами чуття on a daily basis. 
Через це ми започаткували sense education. Аби досліджувати та робити нетривіальними способи щоденної турботи про себе. Ми віримо, що відчувати тонше та глибше — це вміння, яке можна опанувати у ванній кімнаті. Зі знання та пізнання своїх відчуттів починається пізнання світу та себе в ньому. Коли ми відчуваємо, ми вчимося. sense education — наш спосіб учитися щодня, у тому числі у ванній та на кухні», — розповідають засновники sense education.

sense education — про те, що навіть мило для рук, яким ми користуємося щодня, може приносити надзвичайне задоволення. Окрім свого прямого функціонального вжитку воно має лаконічно прикрашати простір і ставати частиною інтер’єру, бути тактильно приємним шкірі — найбільшому органу чуття, а також нетривіально пахнути. 

Щоб досягти останнього, команда бренду самостійно розробляє аромати, не використовуючи жодних банальних чи стокових формул. У їхніх продуктах можна вловити нотки дачної смородини, паленого цукру, хліба чи базиліку, які стають цікавим і ненав’язливим досвідом та відсилають до певних спогадів і подій. 

До першої лінійки sense education увійшли крем для рук з олією калахарі, гель-желе для купання, гомаж-ексфоліант із солоним цукром, ніжний лосьйон-суфле для тіла, пухнасте мило для рук та санітайзер для рук — основа догляду за тілом, з якою можна почати закохуватися у повсякденність. Усі продукти бренду cruelty free, вони вироблені в Україні, з натуральних матеріалів без парабенів, силіконів і токсинів, з турботою про людину і не на шкоду природі. 

Засновники sense education упевнені, що відчувати тонше та глибше — це вміння, яке можна опанувати самостійно. До цієї філософії вони прагнуть залучити якомога більше людей. Такий підхід особливо важливий сьогодні, під час повномасштабної війни, коли фізична турбота про своє тіло для багатьох людей стала одним з небагатьох способів заземлитися, зняти стрес і відчути щось звичне у вирі негативу та тривоги. Придбати продукти з лінійки можна на сайті senseeducation та в Instagram бренду. 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали