Як це було: презентація весняної колекції KSENIASCHNAIDER та нової лінійки Luminant [ comfort zone ]

Екобренди, які об’єднує спільна філософія 

У флагманському магазині KSENIASCHNAIDER 19 березня відбулася закрита презентація одразу двох колекцій: весна-літо — 2024 від Ксенії Шнайдер та нової лінійки Luminant від преміального італійського бренду доглядової косметики  [ comfort zone ].   

Захід зібрав численних гостей, серед яких були лідери думок, представники fashion-видань та шанувальники брендів KSENIASCHNAIDER та [comfort zone].  

Під час заходу гості познайомилися з новою колекцією KSENIASCHNAIDER весна-літо — 2024, а також особисто поспілкувалися з дизайнеркою Ксенією Шнайдер та отримали стилістичні поради.

Лінійку Luminant представила бренд-директорка [ comfort zone ] Олеся Божко та бренд-тренерка Юлія Шопяк. Спікерки познайомили гостей ближче з концепцією сталого розвитку та свідомого ставлення до довкілля, здоров’я і краси, які є основою філософії [ comfort zone ]. 

Зокрема, Luminant є втіленням принципів Conscious Skin Science. Як зазначила Юлія Шопяк, це колекція засобів, спрямованих на досягнення здорової сяючої рівної шкіри без філерів та без фільтрів. Сьогодні головними трендами у косметології є комплексний підхід до догляду за шкірою, якість та клінічна ефективність засобів, а також натуральні та чисті компоненти. Всім цим трендам відповідає [ comfort zone ]. 

[ comfort zone ] та KSENIASCHNAIDER  — це екобренди, яких об’єднує спільна філософія та які чудово доповнюють один одного.    


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали