Як це було: презентація весняної колекції KSENIASCHNAIDER та нової лінійки Luminant [ comfort zone ]

Екобренди, які об’єднує спільна філософія 

У флагманському магазині KSENIASCHNAIDER 19 березня відбулася закрита презентація одразу двох колекцій: весна-літо — 2024 від Ксенії Шнайдер та нової лінійки Luminant від преміального італійського бренду доглядової косметики  [ comfort zone ].   

Захід зібрав численних гостей, серед яких були лідери думок, представники fashion-видань та шанувальники брендів KSENIASCHNAIDER та [comfort zone].  

Під час заходу гості познайомилися з новою колекцією KSENIASCHNAIDER весна-літо — 2024, а також особисто поспілкувалися з дизайнеркою Ксенією Шнайдер та отримали стилістичні поради.

Лінійку Luminant представила бренд-директорка [ comfort zone ] Олеся Божко та бренд-тренерка Юлія Шопяк. Спікерки познайомили гостей ближче з концепцією сталого розвитку та свідомого ставлення до довкілля, здоров’я і краси, які є основою філософії [ comfort zone ]. 

Зокрема, Luminant є втіленням принципів Conscious Skin Science. Як зазначила Юлія Шопяк, це колекція засобів, спрямованих на досягнення здорової сяючої рівної шкіри без філерів та без фільтрів. Сьогодні головними трендами у косметології є комплексний підхід до догляду за шкірою, якість та клінічна ефективність засобів, а також натуральні та чисті компоненти. Всім цим трендам відповідає [ comfort zone ]. 

[ comfort zone ] та KSENIASCHNAIDER  — це екобренди, яких об’єднує спільна філософія та які чудово доповнюють один одного.    


Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


Андрій та Людмила Сподіни розкажуть, як тренувати мозок для...


«Я зміню монархію, коли стану королем», — принц Вільям про майбутнє...


Читайте також
Популярні матеріали