Як це було: літній Bazaar Beauty Brunch у готелі Hilton Kyiv

Репортаж із заходу

Bazaar Beauty Brunch — проєкт, у межах якого Harper’s Bazaar говорить з жінками про красу та здоров’я. На тематичних зустрічах читачки можуть послухати запрошених фахівців beauty-індустрії, поспостерігати за створенням нових образів і взяти участь у майстеркласах. Основною особливістю бранча є зворотний зв`язок фахівців і гостей — усі учасники заходу в невимушеному середовищі можуть поставити професіоналам запитання й отримати індивідуальні рекомендації. 

Днями у київському готелі Hilton Kyiv відбувся перший Bazaar Beauty Brunch із моменту релончу бренду у складі DP Media. Цього разу захід присвятили трендам літнього сезону. 

Bazaar Beauty Brunch відвідали Ірина Данилевська, Лілія Літковська, Вайтмусташ Олімпія, Катерина Кулік, Аліна Френдій, Анастасія Побережна, Марія Дідковська, Мішель Андраде та інші відомі особи. 

Ведучим заходу став beauty-редактор Harper’s Bazaar Ukraine Максим Брут.

Bazaar Beauty Brunch розпочався із зустрічі у затишній кондитерській ТНЕ MEZZANINE, що задавала настрій усій події. 

На Beauty Brunch гості ознайомилися з ритуалами спа-догляду за волоссям та шкірою голови від іспанського люксового бренду Miriam Quevedo, а також мали змогу пройти глибоку діагностику стану волосся та шкіри голови за допомогою мікрокамери в корнері цього beauty-партнера, відкрили для себе глибинну природу апельсинового цвіту нового аромату Holy Neroli від відомого нішевого бренду Montale.

Також присутні могли ознайомитися з колекцією одягу від streetstyle-лейблу RDNY (@rdny_streetwear) — народжений у Києві бренд створює різні предмети гардероба, доповнені вишивкою з українськими культурними мотивами, аби кожен із нас завжди мав частинку України поряд. Перша лінійка RDNY, до якої увійшли універсальні худі в бежевому та чорному кольорах, зосереджена на тематиці Києва, але в наступних колекціях команда звертатиметься й до інших рідних нам міст. Bazaar Beauty Brunch пропонував також скуштувати морозиво від ресторану Paul, спеціальне пакування для якого створено в колаборації з брендом. 

Окрім цього, на заході можна було приміряти ювелірні прикраси іспанського сімейного бренду TOUS, заснованого в 1920 році. Гості ознайомилися з виробами з колекції TOUS MANIFESTO, виконаними зі стерлінгового срібла, та з прикрасами з лінійки TOUS LES CLASSIQUES — з білого золота й діамантів. 

На всіх гостей чекали консультації, презентації та подарунки від партнерів проєкту, вишукані частування від шефа Hilton Kyiv, а також приємна атмосфера і невимушене спілкування за келихом просеко Serena 1881.

Квітучу атмосферу заходу забезпечив квітковий простір Blooming. Композиції захоплювали своєю елегантністю та красою, ставши лаконічним доповненням бранча.

Реклама

Популярні матеріали

Книжкові новинки червня, на які варто звернути увагу


Гід найгарнішими весільними сукнями 2024 року


«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Іван Булавін ділиться...


Читайте також
Популярні матеріали