Цьогорічний Ukrainian Fashion Week став справжнім простором креативу, а Watsons — офіційний beauty-партнер події — подбали про те, щоб залаштунки були такими ж стильними, як і подіум.
Watsons уже вчетверте підтримує Ukrainian Fashion Week, демонструючи свою послідовність і прогресивність у партнерстві з найбільш знаковими подіями країни. Це не лише про красу — це про інвестицію в розвиток української модної індустрії, підтримку локального бізнесу та нових імен, які формують майбутнє fashion-культури.
У бекстейдж-зоні на моделей, візажистів і стилістів чекали косметичні новинки з асортименту Watsons — від декоративної косметики до засобів для догляду за шкірою та волоссям. Саме вони допомогли створювати десятки бездоганних образів для модних показів.
Також мережа підготувала особливу атмосферу: гостей чекала інтерактивна зона, можливість зробити стильні фото у брендованій фотозоні та отримати приємні подарунки від Watsons.
«Watsons уже традиційно підтримує Ukrainian Fashion Week, адже для нас це не лише партнерство, а і внесок у розвиток української модної індустрії. Ми прагнемо підтримувати талановитих дизайнерів та надихати людей на творчість і самовираження. Попереду ще більше проєктів, які допоможуть зробити світ краси ще доступнішим та яскравішим для наших клієнтів», — відзначають у компанії.
Watsons планує і надалі відкривати нові формати взаємодії з клієнтами на найважливіших культурних і fashion-подіях країни, роблячи світ краси ближчим і різноманітнішим.
AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем товарів для здоров’я та краси, який керує понад 17 000 магазинами під 12 роздрібними брендами на 31 ринку і має близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2024 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у розмірі $24 млрд. Щороку обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців за допомогою технологічних платформ O+O (Offline плюс Online).