Третій рік поспіль Revitalash Україна долучається до «Рожевого жовтня»

Кампанія щодо профілактики та своєчасної діагностики раку молочної залози

Легендарний бренд з догляду за віями, бровами та волоссям RevitaLash® Cosmetics долучився до кампанії щодо профілактики та своєчасної діагностики раку молочної залози в Україні, який традиційно проходить у жовтні. Вже третій рік поспіль представництво бренду в Україні є партнером Благодійного фонду «Квітна».

Бренд RevitaLash Cosmetics постійно проводить заходи щодо обізнаності про рак молочної залози. Безперервна підтримка кампаній щодо цієї теми — це вшанування засновником та генеральним директором RevitaLash Cosmetics, доктором медичних наук Майклом Бринкенгоффом, своєї покійної дружини Ґейл. Жінці у 32 роки поставили діагноз «рак молочної залози», і саме для неї люблячий чоловік створив продукт, з якого виріс міжнародний бренд. RevitaLash призначив своєю місією передавати частину коштів від продажу продукції на заходи щодо підвищення обізнаності про рак молочної залози протягом усього року, а не тільки у жовтні.

У 2022 році бренд успішно досягнув своєї мети — пожертвував $50 000 партнерській організації City of Hope на фінансування лікування раку молочної залози, досліджень та навчання медсестер у регіоні Африки на південь від Сахари, де недостатньо медичних працівників. Ця програма суттєво вплинула на результати лікування пацієнтів і була відзначена Білим домом під час офіційного заходу, присвяченого нагородженню компаній приватного сектору, чиї благодійні зусилля сприяють дослідженню раку в Африці. Компанія RevitaLash® Cosmetics з гордістю продовжує підтримувати цього року ініціативу організації City of Hope з боротьби з раком молочної залози в Ефіопії, зробивши пожертву в розмірі 40 000 доларів США.

На додаток до своїх глобальних цілей RevitaLash® Cosmetics подвоюють свої зобов`язання перед місцевими громадами, де працюють їхні партнери. Завдяки програмі пожертвувань, що діє в компанії, партнери перераховують внески своїх міжнародних дистриб`юторів на користь місцевих благодійних організацій, що займаються боротьбою з раком молочної залози, на власний вибір. Ця програма надає партнерам можливість зробити значний вплив на ініціативи по боротьбі з раком молочної залози у своїх регіонах, а також посилити глобальну підтримку RevitaLash® Cosmetics.

Упродовж жовтня всі шанувальниці бренду зможуть придбати улюблені продукти в спеціальному рожевому пакуванні — 2$ з кожного проданого «рожевого» засобу буде скеровано на боротьбу з раком молочної залози.

Придбати засоби для догляду за віями, бровами та волоссям і автоматично стати благодійником можна за посиланням.

Цього року благодійний внесок від RevitaLash Ukraine буде спрямований на допомогу жінкам, які наразі проходять лікування від раку молочної залози. Зараз це надзвичайно важлива допомога для підопічних БФ «Квітна», які ведуть боротьбу за своє життя. А фінансовий внесок головного офісу бренду перерахують на підтримку Пересувної медичної платформи — ініціативи, що спрямована на збереження здоров’я українок, які найбільше постраждали від війни.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали