Придбайте улюблений beauty-засіб та допоможіть тим, хто потребує цього найбільше

Великодня ініціатива компанії Starlit Group

Великдень — найсвітліше та найтепліше свято року. У цей день важливо привітати найрідніших, приділити увагу родині, а ще — потурбуватись про тих, кому у житті пощастило менше, ніж нам. Компанія Starlit Group вирішила почати саме з останнього та запропонувати вам долучитись до надважливої благодійної ініціативи: 10% від кожного проданого засобу Medik8, Revitalash, Perricone MD, Lova Skin та Cosmetics 27 з 30 квітня по 7 травня будуть перераховані тим, хто потребує цього найбільше — покинутим дітям та сім`ям, що опинились на межі виживання, безпритульним та людям похилого віку.

Ви можете стати благодійником, просто придбавши улюблений засіб, а можете допомогти напряму: фонд «Я майбутнє України» опікується дітьми та жінками, що потрапили у складну життєву ситуацію, має притулок для таких сімей, медіа-проект Suka zhizn допомагає безпритульним людям, а соціальний проект Starenki підтримує людей похилого віку. 

Це вже не перша благодійна ініціатива Starlit Group: більшість брендів, що компанія представляє в Україні, сповідують принципи чистої краси, протидіють жорстокості та піклуються про планету, тож еко- ініціативи та допомога вразливим категоріям суспільства — невід`ємна частина професійної діяльності Starlit. 

Засновниця компанії, Тетяна Таран, говорить:

«Великдень — свято перемоги життя, тому внести свій скромний вклад до того, щоб покращити, а то й врятувати чиєсь життя — бесцінно. Ми хочемо подарувати трохи тепла та надії тим, хто потребує цього найбільше — покинутим дітям, одиноким літнім людям чи безпритульним зовсім ні на кого розраховувати. Долучайтесь до нашої ініціативи — #творидоброзіStarlit».

 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали