Ксенія Шнайдер стала амбасадором професійного бренду косметики [ comfort zone ]

Задля спільного просування екологічної свідомості споживання

Італійський професійний бренд космецевтики [ comfort zone ] радий повідомити про початок співпраці з українською дизайнеркою Ксенією Шнайдер, засновницею етичного модного бренду Ksenia Schnaider. Вперше українська екодизайнерка і модний інфлюенсер Ксенія Шнайдер стане амбасадором професійного бренду косметики [ comfort zone ] задля спільного просування екологічної свідомості споживання, а також ідеї свідомого піклування про себе та про важливість здоров‘я шкіри. 

Сумісна мета [ comfort zone ] і Ксенії Шнайдер — бути кращими для світу, бути творцями свого життя через красу, етику та сталий розвиток.

Український модний бренд Ksenia Schnaider відомий по всьому світу своїм екологічним підходом до виготовлення продукції з перероблених матеріалів.

«Мені дуже імпонує філософія та естетика [ comfort zone ]. Знайомство з брендом у мене відбулося вже понад рік тому під час сумісного поп-апа в нашому флагманському магазині Ksenia Schnaider. Саме тоді я спробувала та почала користуватися деякими засобами та поступово на моїй поличці у ванній їх почало з‘являтися все більше. Я вірю, що наше партнерство зможе привчити більше жінок до свідомого ставлення до власної зовнішності таким чином, щоб це не завдавало шкоди навколишньому середовищу. Адже любити треба не тільки себе, а себе у цьому світі — піклуватись про природу так само як і про свою шкіру».

Місія бренду [ comfort zone ] має спільну мету з дизайнеркою Ксенією Шнайдер — захищати та відновлювати планету, шляхом свідомого використання ресурсів та споживання якісної продукції. Всесвітньовідома косметика [ comfort zone ] надихається сталим розвитком краси та здоров’я шкіри. 

Компонентний склад [ comfort zone ] — рослинна хімія і чисті наукові формули. Вони функціональні, засвідчують чудовий ефект і безпечні як для шкіри, так і для довкілля. Чистота, екологічність, hi-tech інгредієнти натурального походження з високою концентрацією та орієнтовані на результат формули — цінність бренду, яку він активно пропагує.

Зокрема, Davines Group — справжні піонери у sustainable beauty. Компанія однією з перших обладнала виробництво відновлювальними джерелами енергії, використовує перероблені матеріали для пакування та біопластик, формули для косметичних засобів мають найвищу концентрацію чистих біологічно активних інгредієнтів рослинного походження, а також високотехнологічні системи доставлення та не містять шкідливих для шкіри та навколишнього середовища речовин.

Davines Group вірять у можливість поєднання високої продуктивності та свідомого використання ресурсів та обрали шлях Benefit corporation (B corp), бути бізнесом, як силою добра і створювати краще життя для всіх, з ким співпрацюють, працівників компанії та клієнтів, через етичні взаємодії та соціальні ініціативи.

Щорічно компанія звітує по 17 пунктам сталого розвитку ООН, покращує свої результати щодо впливу на довкілля та працівників компанії, має сертифікація Plastic Neutral та розвиває багато різноманітних екологічних проєктів по всьому світу.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали