«Доставка краси»: EVA.UA, dzvinko та 4Face запустили ініціативу підтримки захисниць України

До перших наборів увійшли засоби базового догляду, косметика та дрібнички, що  формують просту щоденну рутину

Креативна агенція dzvinko, б’юті-медіа 4Face та EVA.UA об’єднались, щоб реалізувати ініціативу «Доставка краси» на підтримку жінок, які служать у ЗСУ. Суть ініціативи полягає в доставці б’юті-боксів із засобами для догляду та косметикою військовослужбовицям. Першими отримувачками таких наборів стали захисниці з бригади «Хартія». Для них було зібрано 50 боксів — символічних послань турботи, поваги й вдячності від EVA.UA та її партнерів. 

Організатори ініціативи підкреслюють, що ці набори не про зовнішній вигляд як жіночий обов’язок, а про можливість приділити собі час та увагу навіть у дуже непростих умовах, коли випадає слушна мить. 

«Ця ідея виникла в результаті спілкування з дівчатами, які служать у війську та боронять нашу країну. Часто здається, що озвучувати потребу у звичайних засобах догляду  не на часі, бо на тлі серйозних викликів це здається другорядним. Але такий запит є. Проєкт «Доставка краси» про турботу. Щоб у моменти перепочинку жінки, які зараз боронять країну, могли повернути собі частинку себе», ділиться Яна Алтухова, засновниця агенції dzvinko

Команда 4Face, інноваційного медіа про красу, що вже встигло заявити про себе у б’юті-сфері, підтримала цю ідею, стала координатором її втілення й ініціювала перемовини з мережею EVA.

«Ми одразу відчули, що “Доставка краси” це важливо. Пішли з цією ідеєю до EVA і отримали моментальну підтримку. Далі почалася кропітка робота: перемовини з партнерами, затвердження наповнення боксів, логістика. EVA долучилася з великою емпатією, і за це ми їм дуже вдячні. “Доставка краси” це справжня щира колаборація, заснована на турботі. Адже військові це люди, а не беземоційні роботи. На фронті бажання, потреби й інтереси не зникають, хоча пріоритети змінюються. Та кожного з нас в ресурсі тримають не лише раціональні речі, а й якісь дрібниці, цінність яких по-справжньому розумієш лише тоді, коли вони недоступні», коментує Ірина Фаліна, представниця 4Face.

До перших наборів для жінок-військових увійшли засоби базового догляду, косметика та дрібнички, що  формують просту щоденну рутину — як важливий елемент піклування про себе та нагадування про мирне життя, за яке йде боротьба. 

«Ми системно підтримуємо жінок у війську. Реалізували проєкт із навчання та забезпечення 100 аеророзвідниць, зараз проводимо збір на амуніцію для бойових медикинь. Ці дівчата несуть службу і ризикують на рівні з чоловіками. Тому для нас було вкрай важливо, аби й “Доставка краси”  не зводилась до шаблонів про «жінку як прикрасу» чи “натхнення” для чоловіків. Тут справжня краса — це не косметика, а сміливість, сила й самовідданість. Та якщо в дівчат є хвилина для себе — ми хочемо, аби вони мали все необхідне. Ми бачимо сенс і в маленьких жестах, якщо вони дають змогу триматися. Якщо ці символічні бокси стануть розрадою для своїх власниць, ми хочемо, щоб така можливість у них була. І ми щиро дякуємо партнерам, які допомогли наповнити ці бокси всім необхідним, так підтримка стала реальною та відчутною», зазначив керівник напряму маркетингу EVA.UA Руслан Сазонов.

Організатори планують розвивати ініціативу «Доставка краси»: по мірі надходження запитів продовжити співпрацю з іншими підрозділами та розширювати наповнення боксів. Стежити за перебігом ініціативи можна на сторінках 4Face та dzvinko в Instagram.

Реклама

Популярні матеріали

Дивимося на Кілліана Мерфі в ролі директора школи для нового фільму...


5 альтернатив джинсовим шортам, які варто додати до свого...


Які курорти обиратимуть українці цього літа: 5 нових варіантів за...


Читайте також
Популярні матеріали