Бренд Kevin.Murphy святкує ювілей: 20 років революції в догляді за волоссям

Засоби, які мають бути у кожної дівчини

В цьому році легендарний австралійський бренд Kevin.Murphy святкує 20-річний ювілей. Його засновник Кевін Мерфі, відомий своїми легендарними пляжними хвилями та легкими укладаннями, мабуть, один з найвпливовіших стилістів по волоссю в Австралії та в усьому світі.

Саме Кевін став провідним стилістом зі створення омріяної зачіски Beach Hair — характерного укладання, яке посіло свою нішу у світі моди. Роботи Кевіна прикрашали обкладинки найбільших світових видань. Він очолював команди перукарів відомих модних домів у всьому світі й укладав волосся багатьом селебріті.

Бренд Kevin.Murphy засновано у 2004 році. Перша лінійка налічувала 7 продуктів, створених з натуральних інгредієнтів, де головним принципом було дбайливе ставлення до волосся та до природи. Сьогодні продукція Kevin.Murphy продається у понад 60 країнах світу, а асортимент налічує більше ніж 150 найменувань, включаючи лінійки для фарбування Kevin.Murphy+Color.Me Gloss та Kevin.Murphy+Blonde.

«Від самого початку я хотів, щоб Kevin.Murphy відрізнявся від інших. Я знав, що продукти мають бути візуально відмінними від усього, що є на ринку, адже не було сенсу додавати інноваційні формули в те, що виглядало б надто буденно. Але продукти повинні працювати, і робити це ефективно. Так і почалась історія бренду», — каже Мерфі.

Народжений зі світу моди та ефективності, Kevin.Murphy черпає натхнення у високоефективному косметологічному догляді за шкірою, адаптуючи його під потреби та запити волосся.

«Наша філософія “Косметологія для волосся” вперше з`явилася, коли я працював на фотосесіях на початку 90-х років. Усі продукти того часу були призначені для прямих плоских зачісок. Я відчував, як вони робили волосся важким і жирним, тому можна було використовувати лише крихітну частинку і наносити лише на кінчики. Я дуже хотів змінювати характеристики волосся, тому мені потрібна була можливість наносити засіб по всьому волоссю. Я почав вивчати засоби для догляду за шкірою і те, як вони вбираються, почав змішувати лосьйон для тіла з лаком для волосся, використовував тонік для розрідження гелю, щоб він швидше висихав, почав змішувати тіні для повік з гелем і лосьйонами, щоб все працювало швидше і надавало волоссю переливчастого блиску, який ви могли б впізнати. Продукт, який народився з цих експериментів, був Hair.Resort», — згадує Мерфі.

Прихильність Кевіна до інновацій визначає його як лідера і законодавця моди, який формує майбутнє сучасної перукарської справи та надихає наступні покоління стилістів на відкритість до експериментів, допитливість і працьовитість для досягнення результату.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Поза трендами: самобутні прикраси в техніці Мокуме ґане від...


Читайте також
Популярні матеріали