Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я

Відтепер він називатиметься Notino.ua

Notino сьогодні — це онлайн і офлайн-магазини в 22 країнах Європи. Початкові назви інтернет-магазинів в багатьох країнах були більш зрозумілі локальним споживачам. На думку керівництва Notino, тепер необхідність в цьому зникла.


Парфуми та косметика онлайн, представлені в каталозі компанії — це 55 тисяч найменувань товарів від півтори тисячі всесвітньо відомих і ексклюзивних косметичних і парфумерних брендів.

Ребрендинг, який зараз активно просувається у всіх країнах, де представлена компанія, допоможе підвищити впізнаваність і сприятиме залученню нових клієнтів. Зміни в компанії аж ніяк не вплинуь на працездатність та якість обслуговування. Клієнти магазину як і раніше зможуть замовляти улюблені парфуми зі збереженням всіх даних в особистих кабінетах.


Реклама

Популярні матеріали

Одна модель бікіні, яку обожнюють Кайлі Дженнер і Дуа Ліпа


4 ретроблузи з 80-х, які носитимуть всі модниці цього літа


Історія бренду Miu Miu: від альтер-его Прада до найвпливовішого...


Читайте також
Популярні матеріали