Beauty-ребрендинг: Інтернет-магазин Parfumeria змінює ім'я

Відтепер він називатиметься Notino.ua

Notino сьогодні — це онлайн і офлайн-магазини в 22 країнах Європи. Початкові назви інтернет-магазинів в багатьох країнах були більш зрозумілі локальним споживачам. На думку керівництва Notino, тепер необхідність в цьому зникла.


Парфуми та косметика онлайн, представлені в каталозі компанії — це 55 тисяч найменувань товарів від півтори тисячі всесвітньо відомих і ексклюзивних косметичних і парфумерних брендів.

Ребрендинг, який зараз активно просувається у всіх країнах, де представлена компанія, допоможе підвищити впізнаваність і сприятиме залученню нових клієнтів. Зміни в компанії аж ніяк не вплинуь на працездатність та якість обслуговування. Клієнти магазину як і раніше зможуть замовляти улюблені парфуми зі збереженням всіх даних в особистих кабінетах.


Реклама

Популярні матеріали

Як Крістіан Діор перевернув beauty-індустрію


Крістобаль Баленсіага: як геніальний кутюр’є здійснив революцію...


Куди піти в січні: концерти, виставки та інші події, варті уваги...


Читайте також
Популярні матеріали