Апаратна діагностика шкіри, понад 50 українських брендів, гараж-сейли: яким був 2024 рік для BROCARD

Найголовніші підсумки року для улюбленої beauty-мережі в Україні

Астрологи й тарологи заявляють, що 2024-й був роком карми. Якщо це так, то BROCARD точно накопичив гарний баланс! Позаду ще один рік наполегливої роботи, і найкращий результат для команди улюбленої beauty-мережі в Україні — щирі посмішки, добрі слова й незмінна підтримка нових та постійних клієнтів, які асоціюють відвідання магазинів BROCARD із ментальною терапією.

Саме такі відгуки надихають BROCARD ставати кращим, створювати нове, відкривати більше й ділитися красою щодня. Окрім теплих емоцій та яскравих спогадів, BROCARD має й конкретні досягнення, які підкріплені цифрами — насправді саме вони найчастіше красномовніші за слова.

Отже, результат роботи BROCARD у 2024 році в цифрах:

  1. Понад 10 млн відвідувачів магазинів
  2. 23 тис.+ товарів
  3. 420+ брендів
  4. 1560 співробітників 
  5. Клієнтська база: 2,1 млн людей
  6. 282 млн грн задонатили на підтримку армії з початку війни
  7. 460 тис. грн перерахували на допомогу дітям, які постраждали від війни
  8. 798 млн грн податків сплатили до держбюджету
  9. 5,66 млрд грн — загальний обіг мережі
  10. 66 магазинів у 22 містах
  11. 22 842 м² торгівельних площ
  12. 139 брендів власної дистрибуції, ще 34 нові марки з’являться у 2025-му
  13. 121 новий бренд у портфоліо
  14. 106 нішевих марок (36 із них з’явилися в мережі у 2024 році)
  15. 51 український бренд (29 приєдналися у 2024 році)
  16. 297 тис. підписників в Instagram
  17. 70 розіграшів в Instagram і 36 у ТікТок
  18. 70+ відео, як відрізнити оригінал від підробки
  19. 55 прямих етерів з експертами
  20. Запустили новий сервіс — апаратну діагностику шкіри! 12 363 людини відчули на собі переваги ШІ в догляді!
  21. 10 грандіозних гараж-сейлів у 7 містах
  22. 600 тис. завантажень застосунку BROCARD.UA і 200 тис. доставлених замовлень, оформлених у ньому!
  23. Стали партнерами 72 найкрасивіших заходів і провели 2 власні івенти 
  24. Провели 421 акцію зі знижками
  25. Зняли 40 відео про акції та розіграші, а ще познайомили з командою — 34 ролики зі співробітниками!

Гортайте карусель, аби згадати, який шлях ви пройшли у 2024-му пліч-о-пліч!


Реклама

Популярні матеріали

Найкращий подарунок собі: маленькі гаджети для великого...


8 beauty-секретів Коко Шанель


Ensuring digital content authenticity: tips for verifying...


Читайте також
Популярні матеріали