Made in Ukraine: 9 українських beauty-брендів, яким довіряють

Підтримуємо талановитих українців!

Сьогодні українські beauty-бренди не просто складають гідну конкуренцію закордонним, але часом навіть легко дадуть їм фору. Beauty-редакторка сайту ELLE.UA Олена Бабіцька склала список брендів made in Ukraine, які виробляють косметику для щоденних ритуалів догляду за шкірою та естетичні аксесуари для волосся.

9 українських beauty-брендів, яким довіряють

MON MOU

Український бренд корисних аксесуарів MON MOU заснований у 2019 році та є автором унікального запатентованого рушника-тюрбана з фірмовою махрою та шовком.

Філософія бренду полягає у поєднанні комфорту та користі у щоденних ритуалах дбайливого догляду за шкірою та волоссям. Продукція бренду рекомендована Всеукраїнською асоціацією трихологів та вже третій рік поспіль має відзнаку «Вибір країни». 

Окрім тюрбана, який мінімізує пошкодження та підсилює природний блиск волосся, в асортименті бренду представлені вироби виключно з натуральних тканин, які стануть помічниками у вашій рутині: шовкові наволочки, резинки, рушники для обличчя та новинка року — beauty-худі з шовковою підкладкою в капюшоні, щоб ваше волосся було у безпеці за будь-яких умов. Факт: вже кілька років поспіль я користуюся тюрбаном та резинками бренду, а вони виглядають як нові. А королева ідеального волосся Юлія Седлецька якось підказала, що пере шовкові резинки просто у пральній машині. Тепер я роблю так само, а вони продовжують виглядати бездоганно!

RE[SENS]  

Бренд RE[SENS] — безпрецедентне явище в косметологічній індустрії та загалом в екопідході до виробництва та споживання косметики.

Бренд пропонує новий підхід до догляду за чутливою шкірою та до створення упаковки (від баночок та тюбиків до коробок), яка повністю розкладається у природі. Для виробництва пакування використано папір з опалого листа, міцелій, дерево, алюміній та інші натуральні та інноваційні матеріали. 

Всі формули створені українськими розробницями із застосуванням принципу нейрокосметики: впливаючи на сенсорні нейрони шкіри, ми впливаємо на роботу мозку. Наявність нейробіологічної комунікації означає, що всі системи організму працюють злагоджено та синхронно.  Сучасні технології виділення клітинних пептидів та метаболітів зі стовбурових клітин рослин, а також мікробіом-френдлікорекція пробіотиками/пребіотиками, спрямовані на покращення психоемоційного стану та здоров`я шкіри шляхом впливу на нейромедіатори. 

 

INRO 

Засновниця бренду трансформувала бачення традиційної японської коробочки для дрібних предметів «інро» у впізнаваний стиль своєї косметичної лінії. Під час створення кожного продукту тут керуються концепцією clean beauty.

Кожна колекція INRO має свою історію. Інколи, ідеї продуктів народжуються у цікавих місцях, під час подорожей, або у відрядженнях. Це й не дивно, бо подорожі повʼязані з різними емоціями та в цьому вони дуже схожі на аромати. 

Подорожуючи, ми приділяємо увагу ароматам, які нам подобаються, намагаємося запамʼятати їх, щоб використати ті, чи інші ноти у наших продуктах і передати їхній настрій. Працюючи над новою Flowers Collection, експерти бренди згадували відрядження у Францію. Прототипом для ароматів продуктів Vencanto, Gorgonza та Griante слугували квіткові рослини граського ботанічного саду Jardins du MIP, розташованого неподалік міста Мужен на півдні Франції. 

AG SKIN 

AG SKIN — український бренд інноваційної космецевтики з унікальним складом, який впливає на ключові параметри якості шкіри. Всі препарати розроблені на основі smart liposome — унікальної технології, яка дозволяє косметиці проникати через шари шкіри глибше та швидше.  Засоби забезпечують справжню лікувально профілактичну дію з видимими результатами. Експерти бренду використовують виключно інгредієнти, які мають клінічно доведену ефективність. Пишаюся, що вони made in Ukraine!

NATUREAL 

Inspire to explore — слоган українського бренду NATUREAL, який закликає досліджувати себе, людей та світ навколо. Тут впевнені, що один ефективний засіб може дати шкірі набагато більше, ніж кілька вузькоспрямованих. 

Системи догляду NATUREAL працюють комплексно, задовольняючи потреби всіх типів шкіри, без будь-яких обмежень.Нова система щоденного догляду від NATUREAL має накопичувальний ефект. Кожен продукт є самостійним, але у синергії з іншими забезпечує ще більший результат.

Основні цінності бренду:

  1. Позбутися зайвих інгредієнтів та орієнтуватися на здоров`я як наш пріоритет. Вся косметика містить натуральні інгредієнти, ефективність яких підтверджена науковими дослідженнями.  
  2. Мініверсії продуктів, щоб ви могли досліджувати, експериментувати та вибирати те, що підходить саме вам.
  3. Створення засобів, які мають накопичувальний ефект та працюють довго, враховуючи здатність шкіри самостійно адаптуватися до зовнішніх факторів. Компоненти косметики піддаються лише біологічним процесам, таким як ферментація, дистиляція та холодний прес.

LIPSS

Український бренд LIPSS створив нову категорію у світі догляду за губами. Lipper — це засіб для губ, який одночасно живить, зволожує, загоює і захищає тонку шкіру губ від ультрафіолету. Він надає губкам sexy вологе сяйво, не залишаючи при цьому відчуття липкості — ідеальне поєднання догляду та макіяжу на кожен день.

До дня Незалежності бренд LIPSS анонсує новинку — ліпер Kyiv Cake. Бренд об’єднався разом із Сабіною Мусіною, щоб зібрати 1 000 000 грн на дитячі серця. З продажу кожного ліперу бренд направить 100 грн на DOBRO.UA для придбання серцевих імплантів для дітей, які народилися з вадами серця. 

Це оклюдер — серцевий імплант, який необхідно встановити у серці дитини, яка народилася з вадою. Вартість одного оклюдера може сягати 100 000 грн.

Perla Helsa

Perla Helsa — український холістичний бренд вітамінів та дієтичних добавок. Вони створюють якісні, чисті та ефективні продукти, аби кожна дівчина щодня з легкістю підтримувала своє здоров’я та красу зсередини.

Перед запуском кожного продукту експерти бренду вивчають базу клінічних досліджень NCBI, підбирають виробників найбільш якісної та сертифікованої сировини по всьому світу.

Fabulous Skincare 

Fabulous Skincare — доглядова косметика, яка обожнює справжність в усіх її проявах. Бренд зародився у 2018 році й має власне виробництво в Одесі. Під пильною увагою хімікині Ольги Музикант у Fabulous розроблюють косметику для догляду за шкірою та волоссям на рівні світових лідерів галузі. 

В основі концепції, окрім непересічних формул, визначають креативність та емоційність, що простежується у назвах та ароматах засобів. Чим неабияк надихають доглядати за шкірою «яка в тебе є, а не за тою, яка має бути, на думку інших». 

Mola

Mola — це бренд інноваційної косметики для комплексного, якісного домашнього догляду за шкірою обличчя. Засновниці бренду — Оксана Мельникович та Олександра Палько (лікарка, яка безпосередньо бере участь в розробці всіх засобів). Дві жінки творили бренд Mola для того, щоб кожна навчилась піклуватись про себе, приділяти час собі, та доглядаючи за собою, розуміла власну унікальність.

Місією бренду є ментально щаслива, задоволена собою жінка, яка розкрила власну красу через догляд. 

Бренд Mola, обʼєднав потужних спеціалістів в галузі краси та здоровʼя. Над засобами щодня працюють технологи-науковці та лікарі-дерматологи, які створюють високотехнологічні формули косметичних засобів.


Реклама

Популярні матеріали

Повний нумерологічний таро-прогноз на вересень 2024 року


10 ідей манікюру, який подовжить літній настрій


Про що говорять чоловіки: 10 секретів, які варто знати кожній...


Читайте також
Популярні матеріали