Весняні вітрини «Сестри Фельдман х ЦУМ Київ» визнали найкращим проєктом року на 31-му щорічному міжнародному конкурсі International Visual Competition 2024, організованому впливовим профільним виданням Visual Merchandising + Store Design. Вітрини ЦУМу здобули нагороду в номінації «Несвяткові вітрини», а осінній артсезон «Українська земля» отримав заохочувальну премію Honorable mention.
«Ми хотіли зробити весняний сезон ЦУМу особливо яскравим, живим і життєствердним. Важливо було подарувати перехожим і гостям універмагу позитивні емоції й водночас не забувати, що в країні триває війна. Ніщо не показує весну краще, ніж квіти, але ми вирішили зробити їх максимально сміливими та незвичними — такими, що зачаровують», — коментує директор з маркетингу ЦУМ Київ Костянтин Путиленко.
Цьогоріч судді конкурсу оцінили інноваційний підхід дизайнерського оформлення вітрин та pop-up ЦУМу. На кожній вітрині розмістили величезні квіти, деякі — близько чотирьох метрів заввишки. Зовнішні та внутрішні елементи були тактильними та динамічними, і цей мотив продовжився всередині універмагу.
Креативна команда ЦУМ Київ щосезону створює сюжети вітрин та внутрішнього оформлення універмагу. Вона вже втретє отримує світове визнання. Зимовий сезон 2018 року із сюжетом «Калейдоскоп» увійшов до шортлиста міжнародного конкурсу вітриністики — VM & DISPLAY AWARDS, а новорічні вітрини 2020 року «Фабрика Подарунків» стали найкращим проєктом року за версією журналу VMSD та отримали номінацію Гран-прі (Best in Show) на міжнародному візуальному конкурсі VMSD 2020 International Visual Competition.