Український бренд GUNIA Project презентував колекцію «Весна 2024», присвячену великодній естетиці та святковому настрою. Предметам з нової лінійки притаманні абстрактність та мінімалізм — їхні композиції отримують більше повітря, стають нелінійними, та все ж зберігають свою характерну ніжність.
Альтернативний стилістичний напрям оприявнюється у розписах тарілок, чайних і кавових наборів та інших керамічних об’єктів, що увійшли до колекції. Свічники у формі ягняти перегукуються з анімалістичними ознаками Великодня, а тарілки, виконані у формі яйця, присвячені святковому символу життя та переродження. Колірна палітра відзначає пробудження природи й настання весни.
Основою для розписів нової колекції стали настінні малюнки XX століття з Уманського повіту, картини Євмена Пшеченка й традиційні узори писанок Полісся та Харківщини. Кераміку бренду розписували вручну у довільній композиції з використанням кольорової глазурі й золота.