Платон стверджував про домінантну роль грудей не лише у любові, але й у негативних емоціях: страху, гніві, люті та болю. Давньогрецька поетеса Сапфо страждала від власного «божевільного серця», яке тремтіло від кохання. Венеру, богиню кохання, звинувачували у тому, що вона підпалювала серця з допомогою Купідона.
Відправною точкою настрою нової колекції FROLOV є серце. Проте не лише як орган, що символізує світле кохання, але й як орган, що переживає сум, біль, переродження, лють, силу і найсильніші емоції, котрі здатна відчути людина. Суміш емоцій і відчуттів, які зараз переживає креативний директор бренду Іван Фролов і більшість українців.
На думку Фролова, найкраще символізує нову колекцію FROLOV кастет, який розробив художник Вова Воротньов.
«Для колекції LOVE HURTS я розробив кастет, який існує у вигляді декоративних прикрас та реального об’єкта. Це неможливий кастет, яким не можна завдати удару, не скалічивши себе. Також це свого роду посилання на дадаїстську роботу Ман Рея Le Cadeau ("Подарунок") 1921 року у вигляді праски із цвяхами».
В LOVE HURTS Іван Фролов знаходить нові форми та кольори, не притаманні для бренду. Декольте корсетних суконь та корсетів набувають форми розбитого серця. Бюстгальтер та трусики перетворюються в банти. З’являється новий орнамент авторства Вови Воротньова, який складається з декількох фігур — серця, тризуба та козацького хреста. Спідниці стають об’ємними. А паєтки додають виробам нового блиску.
Також колекція LOVE HURTS є першою, в якій FROLOV використовує виключно кристали Swarovski. Тепер FROLOV — це перший український бренд, що став Swarovski ingredient brand partner.
Діджитал-показ колекції транслювався в прямому ефірі під час заходу Kyiv Art and Fashion Days у Нью-Йорку, де LOVE HURTS також була презентована фізично.
Цього сезону FROLOV також покаже нову колекцію під час Міланського та Паризького тижнів моди. З детальним розкладом заходів можна ознайомитися тут.