«Ресейл — це філософія, а не тимчасовий побічний ефект пандемії», — Христина Дзензерська

Ексклюзивно для ELLE Business.

Тренд на усвідомлене споживання швидко став новою реальністю. Чому так важливо розширювати свій гардероб з розумом — розповіла засновниця ресейл-платформи Kiss&Sell Христина Дзензерська.

ELLE Чи знадобився вам диплом «Політика та міжнародні відносини», який ви отримали під час навчання у Лондоні?

Христина Дзензерська Це ґрунтовні знання, на які я можу опиратися все життя! Я багато чого дізналася про структуру суспільства, про його соціально-політичні процеси. Зокрема, це знадобилося мені при формуванні бізнес-моделі.

ELLE Розкажіть про свій переїзд до Лос-Анджелеса: чому вирішили змінити не тільки континент, а й рід діяльності?

Х. Д. Після відвідування фестивалю ComplexCon у Лос-Анджелесі я точно зрозуміла, що хочу спробувати себе у творчій індустрії. Оскільки мені все життя робили компліменти щодо мого стилю, а вокальних даних чи навичок актриси я не мала, вибір роду діяльності визначився сам собою. А щоб у роботі спиратися на знання, я здобула освіту у сфері візуальних комунікацій. Згодом мене зацікавив музичний піар, де я також мала успіх.

ELLE Поділіться своїми найуспішнішими проєктами як стиліста.

Х. Д. Найбільш успішною вважаю роботу над обкладинкою Harper`s Bazaar Arabia з Кріс і Кайлі Дженнер. Вийшла шалено красива фотосесія трьох поколінь найвпливовішої родини в індустрії розваг. Також мені легко працювалося з Карді Бі, яку ми знімали для обкладинки американського GQ. Вона дуже невимушена та весела, точнісінько як на екрані! Карді жартувала зі знімальною групою та навіть зробила комплімент моїм кросівкам.

ELLE Які суттєві відмінності у модних звичках між європейцями та американцями?

Х. Д. Європейці носять більш стримані відтінки та формальніші фасони, тоді як у США панує повна демократія гардероба: що більше голого тіла, блискіток, яскравих кольорів, напівпрозорих тканин — то краще. Кожен похід до клубу американські дівчата перетворюють на червоний хідник. Тоді як у худі, спортивках чи легінсах вони можуть піти до офісу чи до найдорожчого ресторану. Європейці собі такого не дозволяють. Мабуть, тому міжнародні бренди виготовляють різні колекції для американського та континентального ринків, адже смаки й справді відрізняються.

ELLE Чому ви вирішили створити маркетплейс брендових речей Kiss&Sell? І що означає «соціальний»?

Х. Д. Тому що після мого повернення до України подібних майданчиків не існувало. Були тільки морально застарілі комісійні магазини, цілковитий анахронізм. «Соціальний» — це про рівність, один і той самий користувач може бути і продавцем, і покупцем. Немає байєра, який визначає тенденції та смаки, я ж виступаю лише посередником і гарантом якості.

Вважаю, люкс має бути доступним для кожного.

І якщо у людини зараз немає коштів для бутика, то на Kiss&Sell можна знайти якісні брендові речі в ідеальному стані та за прийнятними цінами.

ELLE На яких умовах можна продати свої брендові речі на Kiss&Sell?

Х. Д. На Kiss&Sell буде найнижча комісія. Її відсоток прогресивно змінюватиметься залежно від ціни речі: до 2 тисяч гривень — 25%, від 2 до 5 тисяч — 22%, від 5 до 10 тисяч — 18%, від 10 до 15 тисяч — 15%, від 15 тисяч — 13%.

ELLE Як ви плануєте захищати своїх клієнтів від фейків?

Х. Д. Кожна річ проходить контроль якості та мою особисту перевірку. Для більшої впевненості Kiss&Sell залучає незалежних експертів із автентифікації Entrupy. Якщо ж покупець зможе довести, що придбана ним річ не оригінальна, ми повернемо йому кошти у подвійному розмірі.

ELLE На Kiss&Sell можуть бути представлені речі з масмаркету чи тільки «важкий люкс»?

Х. Д. Речі масмаркету, на кшталт Zara чи Bershka, представлені не будуть, оскільки ці бренди не підходять насамперед до моєї філософії усвідомленого споживання, і якість речей не відповідає моїм стандартам. Однак молоді, незалежні та просто класні бренди зі схожими цінностями та високою якістю ми раді вітати. І куди ж без «важкого люксу»...

ELLE Український покупець готовий до формату ресейлу?

Х. Д. Я беру на себе амбітну місію щодо зміни поглядів українців на ресейл та онлайн-шопінг. Адже на Заході та в Азії вважають незручним йти до магазину — це марнування часу, коли все можна замовити в інтернеті. До того ж увесь світ зрозумів: ресейл — це вигідніше та екологічніше. Тільки-но уявіть: на виготовлення нової пари джинсів потрібно десять тисяч літрів води! А яка радість, коли ви бачите на ресейл-платформі вінтажний раритет! Таке трапляється частіше, ніж ви думаєте.

ELLE Як ви гадаєте, глобальний тренд на ресейл може втратити позиції після завершення пандемії?

Х. Д. Думаю, тренд на ресейл тільки почав набирати обертів у всьому світі. Звісно, пандемія пришвидшила звикання до онлайн-шопінгу. Але ми ж говоримо не тільки про локдаун.

Ресейл означає дарувати речам друге життя, полегшувати власний гардероб.

Платформи-першопрохідці в цьому — французька Vestiaire Collective та американська The RealReal — вже оцінені венчурними капіталістами у понад мільярд доларів і невпинно збирають мільйони доларів у кожному раунді інвестицій. Це свідчить про стабільні перспективи. Також, з огляду на сталий інтерес покупців, бренди й самі виявляють зацікавленість у роботі з ресейл-платформами, пропонують кешбек при здачі старих речей. Ресейл — це філософія, а не тимчасовий побічний ефект пандемії.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Апетитні кольори та інноваційні матеріали у новій колекції...


Читайте також
Популярні матеріали