Цінність місць, де ми живемо, в осінній колекції українського бренду SHYPELYK

Мода та мистецтво у новому кампейні 

Український бренд жіночого одягу SHYPELYK презентував новий осінній дроп. Важливою метою було не лише показати нову капсулу, а й розповісти про цінність місць, де ми живемо. Джерелом натхнення для цього сезону стали зупинки з мозаїкою. Бренд хотів нагадати, що ми з вами на них когось чекали та проводжали, запізнювались і приймали важливі рішення.

SHYPELYK

Зняли кампейн на автобусних зупинках з мозаїкою у Волинській області, де розташоване виробництво та офіс бренду. Головна місія кампейну — показати цінність цих малих архітектурних форм. Помічати їх та стояти на варті їхнього збереження.

Капсула складається з лакових та вінілових речей, які захищають від вітру та дощу. Це панамки із широкими полями (як альтернатива парасолі), водовідштовхувальні штани, вітрівки та світшоти-боді. А також декілька комплектів для дому, щоб підсилити враження осіннього затишку та відчуття тепла, коли ми повертаємося з вулиці додому. 

SHYPELYK запросив до співпраці компанію KARCHER, щоб відмити зупинки й показати, що за оголошеннями і дорожнім брудом ховаються справжні мистецькі скарби. KARCHER відгукнувся на ініціативу в рамках свого проєкту «Керхер прибирає Україну». Також бренд SHYPELYK збирає фото зупинок з мозаїкою та їхні геолокації, щоб розказати про них та зібрати всі вцілілі на одному ресурсі. І хто знає, а раптом через декілька років вони стануть одним з туристичних маршрутів Україною?

Колекція вже доступна на сайті. 


Реклама

Популярні матеріали

Наповнити сенсом: чому парфумерні рефіли — абсолютний must have...


Гід головними трендами взуття сезону осінь-зима 2024/25


Девід та Харпер Бекхеми — найстильніший дует батька й доньки на...


Читайте також
Популярні матеріали