Український бренд жіночого одягу SHYPELYK презентував новий осінній дроп. Важливою метою було не лише показати нову капсулу, а й розповісти про цінність місць, де ми живемо. Джерелом натхнення для цього сезону стали зупинки з мозаїкою. Бренд хотів нагадати, що ми з вами на них когось чекали та проводжали, запізнювались і приймали важливі рішення.
Зняли кампейн на автобусних зупинках з мозаїкою у Волинській області, де розташоване виробництво та офіс бренду. Головна місія кампейну — показати цінність цих малих архітектурних форм. Помічати їх та стояти на варті їхнього збереження.
Капсула складається з лакових та вінілових речей, які захищають від вітру та дощу. Це панамки із широкими полями (як альтернатива парасолі), водовідштовхувальні штани, вітрівки та світшоти-боді. А також декілька комплектів для дому, щоб підсилити враження осіннього затишку та відчуття тепла, коли ми повертаємося з вулиці додому.
SHYPELYK запросив до співпраці компанію KARCHER, щоб відмити зупинки й показати, що за оголошеннями і дорожнім брудом ховаються справжні мистецькі скарби. KARCHER відгукнувся на ініціативу в рамках свого проєкту «Керхер прибирає Україну». Також бренд SHYPELYK збирає фото зупинок з мозаїкою та їхні геолокації, щоб розказати про них та зібрати всі вцілілі на одному ресурсі. І хто знає, а раптом через декілька років вони стануть одним з туристичних маршрутів Україною?
Колекція вже доступна на сайті.