Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»

Ще одне нагадування про наслідки повномасштабного російського вторгнення 

Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою українською агенцією, що здобула золото на фестивалі «Каннські леви» за проєкт «Мед мінних полів». Команда перемогла в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth.

«Для України золотий Каннський лев — це велике досягнення. Наче відкрити новий рівень складності у грі. Важливо, ця нагорода — додаткова можливість нагадати турбулентному світові — Україна тут, вона бореться не тільки за нагороди, а й за виживання», — зазначив Костя Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Czech Republic and Ukraine. 

Команда Saatchi & Saatchi Ukraine на Каннських левах

Мета проєкту «Мед мінних полів» — привернути увагу до проблеми замінованості України й допомогти з її розмінуванням.

Це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його отримання команда проєкту скористалась технологіями та природою. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави, а бджоли, не чутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся мед. Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території. 

Мед мінних полів

Проєкт «Мед мінних полів»

Проєкт про український мед із замінованих полів

Першу партію меду подарували дипломатам і впливовим особам у всьому світі. Також у проєкті беруть участь українські та закордонні партнери, які розповсюджують мед у різних країнах. 

Окрім золотої нагороди, «Мед мінних полів» отримав бронзу в номінації  Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та потрапив до шортлисту в категорії Titanium.

Підтримати проєкт можна на сайті. Його створили за підтримки аграрної компанії Kernel та Міністерства закордонних справ України у кооперації з Dronarium Ukraine.

Зауважимо, «Каннські леви» — це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який щороку відбувається в Каннах. Подія привертає увагу найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері.


Реклама

Популярні матеріали

5 альтернатив джинсовим шортам, які варто додати до свого...


5 простих порад, як урізноманітнити свої пляжні образи цього літа...


«Подіум завжди наздоганяє вулицю». Велике інтерв’ю з авторкою...


Читайте також
Популярні матеріали