Мануфактуру унікальних виробів із карпатської вовни представили в преміум-центрі Ощадбанку в Києві. Це новий етап кампанії «Перетворюємо буденне на особливе». Раніше відділення прикрашали інсталяції від MAKHNO studio та TSVITE TEREN, а цього разу банк об’єднується з GUSHKA, українським брендом вовняних виробів, що популяризує давнє ремесло та закохує в українські традиції.
_(1).png)
GUSHKA — українська мануфактура, заснована у 2016 році в Косові, серці Карпат. Команда бренда працює з вовною овець, що вільно випасаються на гірських схилах, а вироби створює вручну за технологіями ткацтва, яким понад сто років.
Засновники бренда Олег Луканюк та Дарина Фурманюк об’єднали зусилля з майстринями-ткалями у третьому-четвертому поколінні, аби зберегти та відродити родинні традиції.
.png)
Інсталяція від GUSHKA демонструє глибинну цінність українського ремесла та перетворює простір банку на галерею. В основі експозиції килими ручної роботи, що прикрашають робочі зони та експонуються як самостійні арт-об`єкти, поєднуючи утилітарність і художність в єдиному просторі.

Співпраця Oschadbank Premium із GUSHKA продовжує місію банку — підтримувати українське мистецтво, дизайн і ремесло, звертаючись до витоків і зберігаючи давні традиції. Кожна колаборація банку з українським брендом є виявом поваги до української спадщини, сучасних майстрів та нашого зв’язку з мистецтвом.
Ощад пропонує преміум-клієнтам отримати знижку 10% на продукцію GUSHKA і додати унікальну естетику бренда у власний дім чи офіс.
