З 29 березня 2024 року бренд Cosmopolitan офіційно відновив роботу в Україні. Компанія DP Media отримала ліцензійні права від Hearst Magazines на публікацію журналу Cosmopolitan, управління вебсайтом cosmo.com.ua та соцмережами видання, а також на організацію публічних заходів. Сайт Cosmopolitan очолила головна редакторка Юлія Николайчук.
Редакційна команда висвітлюватиме широкий спектр тем — від моди та краси до кар`єри, стосунків і ментального здоров’я, — зберігаючи баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям сьогодення.
«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar і Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією із найбільш впливових медіакомпаній світу — Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку», — зазначає Наталія Дунайська, видавець і CEO компанії DP Media.
Про терміни виходу друкованої версії видання стане відомо згодом.