Бренд Cosmopolitan повернувся до України

Перезапуск видання

З 29 березня 2024 року бренд Cosmopolitan офіційно відновив роботу в Україні. Компанія DP Media отримала ліцензійні права від Hearst Magazines на публікацію журналу Cosmopolitan, управління вебсайтом cosmo.com.ua та соцмережами видання, а також на організацію публічних заходів. Сайт Cosmopolitan очолила головна редакторка Юлія Николайчук. 

Редакційна команда висвітлюватиме широкий спектр тем — від моди та краси до кар`єри, стосунків і ментального здоров’я, — зберігаючи баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям сьогодення.

«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s  Bazaar і Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні  комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що  наші спільні зусилля з однією із найбільш впливових медіакомпаній світу — Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan  на українському ринку», — зазначає Наталія Дунайська, видавець і CEO компанії DP Media.

Про терміни виходу друкованої версії видання стане відомо згодом.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали