adidas запустив кампанію, що покликана допомагати спортсменам долати стрес

За участю українських спортсменів

adidas оголосив про запуск нової кампанії, що покликана допомогти зменшити негативний тиск у спорті. З`ясовуючи, як стрес суттєво впливає на ставлення наступного покоління до спорту, задоволення та загальну поведінку, бренд використовує нейронауку, щоб дослідити, як найкращі у світі спортсмени справляються з тиском. Завдяки цьому унікальному дослідженню, на чолі з гаслом You Got This! («Ти це зможеш!»), adidas прагне допомогти звичайним спортсменам позбавитися негативних впливів стресу і реалізувати свої можливості у спорті.

Провівши передові дослідження, компанія adidas виявила ступінь тиску, який відчувають спортсмени на всіх рівнях спорту. Основним висновком цього дослідження стало те, що спортсмени-початківці та їхні видатні колеги відчувають однаково сильний тиск у відповідальні моменти, але професійні спортсмени були на 40% ефективнішими в управлінні стресом. Щоб допомогти подолати цей розрив, adidas співпрацює з провідними нейробіологами з neuro11, щоб з`ясувати, як і чому негативні емоції заважають грі, а також надати рекомендації щодо того, як спортсмени всіх рівнів можуть позбутися цього відчуття.

Об`єднавши спортсменів у футболі, легкій атлетиці та тенісі, adidas випускає широкий спектр їх історій, думок експертів та керівних матеріалів, заснованих на нейронауках. 

Кампанія розпочинається з фільму за участі Патріка Махомеса, Трініті Родман, Ліонеля Мессі, Лінди Кайседо, Джуда Беллінгема, Ентоні Едвардса, Рохіта Шарми та новозеландської регбійної команди All Blacks. На тлі легендарного гімну Under Pressure від Queen у виконанні разом з Девідом Боуї, фільм висвітлює повсякденне життя спортсменів, які відчувають тягар очікувань і зменшують його вплив радісним вигуком You Got This!. Українські спортсмени, а саме тенісистка Еліна Світоліна, плавець Олександр Желтяков та фехтувальниця на візках Наталія Морквич, також взяли участь у кампанії. 

«У рік неперевершеного спорту, де наша сім`я adidas, безсумнівно, надихне нову хвилю спортсменів у всьому світі, ми створили кампанію, щоб допомогти молодим гравцям протистояти універсальній перешкоді - тиску. Наша нова кампанія покликана допомогти повернути радість спорту та донести до всіх спортсменів простий меседж "ТИ ЦЕ ЗМОЖЕШ!"», — сказав Флоріан Альт, віцепрезидент глобальних бренд-комунікацій adidas

Протягом нової глобальної кампанії adidas продовжить об`єднувати спортивних лідерів, щоб продемонструвати, як вони справляються з тиском у найвідповідальніші моменти, надихаючи звичайних спортсменів робити те ж саме. 


Реклама

Популярні матеріали

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як та...


Про що говорять чоловіки: 10 секретів, які варто знати кожній...


Читайте також
Популярні матеріали