Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу

Результат співпраці із сатиричним проєктом від HBO

«Білий лотос» — один з найочікуваніших серіалів 2025 року. Успіх сатиричної історії про примхи багатіїв та крайнощі, до яких вони вдаються на розкішному відпочинку, доводять цифри: перший сезон зібрав близько 5 мільйонів глядачів, а другий — 10 мільйонів. 

Третя частина серіалу мала премʼєру цьогоріч — і медіа The Drum зазначає, що кожен епізод подивилося в середньому 15 мільйонів людей.

Завдяки власній популярності «Білий лотос» став платформою для брендів. Дивлячись на одяг головних героїв чи розкішні локації відпочинку, глядачі й самі вдалися до пошуків чи сумки від Gucci, чи готелю в Таїланді.

«„Білий лотос” перетворився на щось більше, ніж просто серіал — це культурне явище, яке надає брендам унікальну можливість долучитися до його популярності автентичним і захопливим способом», — каже генеральний директор і співзасновник агенції Billion Dollar Boy Ед Іст для The Drum.

Ми розповідаємо в цифрах, як серіал вплинув на деякі бренди, які зʼявлялися в епізодах.

У третьому сезоні «Білого лотоса» персонажка Вікторія одягнена в шовкову сукню-кімоно від Jim Thompson. «Я не думаю, що в такому віці створена для некомфортного життя», — каже вона своєму чоловікові. Відтоді попит на схожі сукні стрімко збільшився, а їхні продажі зросли на 671% тільки за чотири дні, ділиться генеральний директор бренду Франк Канселлоні з WWD.

Видання й підкреслює, що «Білий лотос» чи не миттєво робить більш впізнаваними бренди, з якими співпрацює.

Зокрема, Jacquemus створив для героїні Хлої образ з рожевого боді, прозорої спідниці та капелюха. Launchmetrics зазначає, що така колаборація принесла бренду 1,7 мільйона доларів за показниками Media Impact Value (MIV — метрика, що присвоює справжню грошову вартість маркетинговим стратегіям у друкованих, онлайн-медіа та соцмережах — Ред.).

Сумка Astor Place теж зʼявилася в серіалі — вона принесла Louis Vuitton 4,3 мільйона доларів за MIV. А завдяки аксесуару Bamboo в одному з епізодів Gucci заробив 2 мільйони доларів за такими ж показниками.

Щоб підхопити ажіотаж навколо серіалу, деякі бренди скористалися іншим шляхом — розробили колекції спільно з «Білим лотосом». У капсулі Banana Republic — яскраві принти, натхненні Таїландом, а в лінійці H&M — речі з атмосферою розкішного курортного відпочинку: романтичні сукні та комплекти в стилі бохо.

H&M

Зміни стосуються не тільки модної індустрії, а й туризму. Феномен тепер називають «ефектом „Білого лотоса”» — він визначає вплив популярних телесеріалів на туристичні вподобання глядачів. 

Готель мережі Four Seasons, на тлі якого розгорталися події першого сезону, повідомив, що його сайт відвідало на 425% більше людей порівняно з попереднім роком, а кількість перевірок доступності номерів зросла на 386%. Медіа The Drum зазначає, що сицилійський готель з другого сезону був повністю заброньований на шість місяців, коли відкрився знову після завершення знімань.

Зауважимо, «Білий лотос» — це сатиричний серіал від HBO, що розповідає про гостей та персонал розкішного курорту. Кожен епізод розкриває, якими є насправді безтурботні мандрівники та привітні працівники, а ще показує, що ховається за ідилічною атмосферою відпочинку.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: стильні новинки на весну-2025 від українських...


4 завжди актуальні моделі взуття, які знадобляться в гардеробі...


Мініспідниця — мастхев у весняному гардеробі: яку модель обрати на...


Читайте також
Популярні матеріали