Важливі соціальні ініціативи осені, до яких варто приєднатися

Підтримка захисників та літніх людей

Прикраса, натхнена мозаїкою Алли Горської «Боривітер», підвіска-серце на допомогу літнім людям та одяг із символом змії — ми зібрали соціальні ініціативи цієї осені, на які варто звернути увагу.

Лонгсліви та худі від german та SNAKE 

Підрозділ SNAKE вже понад три роки працює на передовій і надає домедичну та медичну допомогу в найскладніших умовах.

Його основний символ — змія, що уособлює відродження, силу й здатність пройти крізь екстремальні обставини. У благодійній колекції german. та SNAKE символ переходить у форму — на речі, що несуть у собі не лише естетику бренду, а й історію підрозділу. Представлені в межах колекцій лонгсліви та худі із контрастним зображенням змії витримані у чорно-білій палітрі. 

Увесь прибуток з продажу колекції спрямують на потреби SNAKE, зокрема на ремонт авто, які їдуть за пораненими.

Підвіски-серця від Blackwood та благодійного фонду «Старенькі»

Для проєкту бренд Blackwood спільно з благодійним фондом «Старенькі» презентував підвіски-серця для сумок — прибуток з них спрямують на потреби літніх людей, якими опікується фонд. 

Кожна прикраса уособлює дві ідеї: допомогу та зв’язок. Підвіски символізують увагу до старших людей і нагадують про цінність теплих стосунків між поколіннями.

Героїнею знімання стала пані Світлана, якою опікується фонд «Старенькі». Разом із нею бренд відтворив історію, у якій оживають спогади про дитинство.

Прикраса Tsvite Teren, присвячена мозаїці Алли Горської «Боривітер»

Бренд Tsvite Teren разом із громадською організацією Ukraine WOW і Фондом Алли Горської та Віктора Зарецького презентували лімітовану лінійку підвісів SMALTA. Вона присвячена мозаїці «Боривітер», яку 1967 року створила в Маріуполі група митців на чолі з Аллою Горською.

В основі підвісу — автентична смальта 1960-х років, з якої влітку 2025 року був відтворений «Боривітер». Тоді 15 художників-монументалістів у найменших деталях відтворили оригінальну мозаїку, сильно пошкоджену під час повномасштабного вторгнення. Для «Боривітра» використали 700 кілограмів смальти. Маленькі фрагменти, які відколювали, щоб скласти панно, зберегли — з них і створив колекцію бренд Tsvite Teren.  

Підвіс SMALTA — це автентичне непрозоре скло у срібній оправі на довгому ланцюжку. Лінійка представлена чотирма кольорами: жовтим, зеленим, помаранчевим і чорним. 

30% з продажу прикраси перекажуть у Фонд Алли Горської та Віктора Зарецького. 

Футболка VEGAN ARMY для підтримки бригади «Азов»

До своєї п’ятої річниці бренд рослинних альтернатив Wanted Vegan об’єднався з АЗОВ.ONE — офіційним відділом фандрейзингу бригади «Азов». У межах співпраці випустили лімітовану футболку VEGAN ARMY. Вона має фасон оверсайз і мінімалістичний дизайн — символічний принт із написом VEGAN ARMY.

Ідею малюнку команда придумала під час першого обговорення співпраці: військова каска, у якій замість патронів — морквини. Принт є омажем до культового фільму Стенлі Кубрика «Цілісно-металева оболонка». У випадку бренду цей образ набуває нового змісту: нагадує, що у великій армії є місце кожному.

У зніманні кампейну взяв участь ветеран російсько-української війни та веган Микита з позивним Циган.

Увесь прибуток з продажу спрямують на потреби 12-ї Бригади спеціального призначення «Азов» НГУ.

Стипендіальна програма для адаптації ветеранів і ветеранок

Організація «Інша освіта» запустила третє коло стипендіальної програми «ВІЛЬНО/VILNO», націленої на адаптацію та відновлення ветеранів і ветеранок російсько-української війни, які до служби працювали в культурному та освітньому секторах.

Цього разу програму розширили: окрім звільнених зі служби, подаватися також можуть чинні військовослужбовиці та військовослужбовці, які продовжують свою культурну, освітню та мистецьку діяльність у період перебування на службі або хочуть відновити її під час служби.

За два кола програми «ВІЛЬНО/VILNO» стипендіат(к)ами стали 30 ветеранів і ветеранок, зокрема фотограф Дмитро Козацький,  книжкова кураторка та власниця книгарні «Збірка» Наталія Кузьменко та співачка Анастасія Шевченко (СТАСІК).

Третє коло ВІЛЬНО/VILNO включає:

  1. Стипендію для 20 ветеран_ок та/або військовослужбов_иць з мистецького та освітнього секторів в розмірі 600 євро протягом 6 місяців (стипендії будуть розподілені за результатами перегляду поданих заявок).
  2. Психологічну та/або юридичну підтримку спільно з партнерами.
  3. 3 мікрогранти для підтримки проєктів у розмірі 1500 євро в гривневому еквіваленті одноразово.
  4. 5 внутрішніх мобільностей, які будуть спрямовані на посилення зв’язків між учасниками програми та/або спільноти.

Дедлайн подачі заявок на програму — 26 жовтня до 23:59 за посиланням.

Норвезький вінтаж на допомогу ЗСУ

Norway Butikk заснували два роки тому — вирішили відбирати особливий вінтаж у Норвегії та доставляти його в Україну. Серед речей, які є в магазині, — столове приладдя, чайники, глеки, горщики, вази та інші предмети побуту.

Увесь прибуток з продажу команда відправляє на збори окремим бригадам ЗСУ або потерпілим внаслідок трагедій, спричинених повномасштабною російсько-українською війною. За два роки Norway Butikk уже встиг перерахувати понад пів мільйона гривень.

Реклама

Популярні матеріали

Як вдягнутися на Гелловін-2025: 18 ідей костюмів від зірок, які вам...


Ювелірні стилісти SOVA про закулісся роботи, історії клієнтів і...


Портрет жінки та її світу — в кампейні LITKOVSKA FW25–26 The...


Читайте також
Популярні матеріали