Прикраса, натхнена мозаїкою Алли Горської «Боривітер», підвіска-серце на допомогу літнім людям та одяг із символом змії — ми зібрали соціальні ініціативи цієї осені, на які варто звернути увагу.
Лонгсліви та худі від german та SNAKE
Підрозділ SNAKE вже понад три роки працює на передовій і надає домедичну та медичну допомогу в найскладніших умовах.
.jpg)
Його основний символ — змія, що уособлює відродження, силу й здатність пройти крізь екстремальні обставини. У благодійній колекції german. та SNAKE символ переходить у форму — на речі, що несуть у собі не лише естетику бренду, а й історію підрозділу. Представлені в межах колекцій лонгсліви та худі із контрастним зображенням змії витримані у чорно-білій палітрі.
.jpg)
.jpg)
Увесь прибуток з продажу колекції спрямують на потреби SNAKE, зокрема на ремонт авто, які їдуть за пораненими.
Підвіски-серця від Blackwood та благодійного фонду «Старенькі»
Для проєкту бренд Blackwood спільно з благодійним фондом «Старенькі» презентував підвіски-серця для сумок — прибуток з них спрямують на потреби літніх людей, якими опікується фонд.


Кожна прикраса уособлює дві ідеї: допомогу та зв’язок. Підвіски символізують увагу до старших людей і нагадують про цінність теплих стосунків між поколіннями.

Героїнею знімання стала пані Світлана, якою опікується фонд «Старенькі». Разом із нею бренд відтворив історію, у якій оживають спогади про дитинство.
Прикраса Tsvite Teren, присвячена мозаїці Алли Горської «Боривітер»
Бренд Tsvite Teren разом із громадською організацією Ukraine WOW і Фондом Алли Горської та Віктора Зарецького презентували лімітовану лінійку підвісів SMALTA. Вона присвячена мозаїці «Боривітер», яку 1967 року створила в Маріуполі група митців на чолі з Аллою Горською.
В основі підвісу — автентична смальта 1960-х років, з якої влітку 2025 року був відтворений «Боривітер». Тоді 15 художників-монументалістів у найменших деталях відтворили оригінальну мозаїку, сильно пошкоджену під час повномасштабного вторгнення. Для «Боривітра» використали 700 кілограмів смальти. Маленькі фрагменти, які відколювали, щоб скласти панно, зберегли — з них і створив колекцію бренд Tsvite Teren.

Підвіс SMALTA — це автентичне непрозоре скло у срібній оправі на довгому ланцюжку. Лінійка представлена чотирма кольорами: жовтим, зеленим, помаранчевим і чорним.
30% з продажу прикраси перекажуть у Фонд Алли Горської та Віктора Зарецького.


Футболка VEGAN ARMY для підтримки бригади «Азов»
До своєї п’ятої річниці бренд рослинних альтернатив Wanted Vegan об’єднався з АЗОВ.ONE — офіційним відділом фандрейзингу бригади «Азов». У межах співпраці випустили лімітовану футболку VEGAN ARMY. Вона має фасон оверсайз і мінімалістичний дизайн — символічний принт із написом VEGAN ARMY.
.png)
Ідею малюнку команда придумала під час першого обговорення співпраці: військова каска, у якій замість патронів — морквини. Принт є омажем до культового фільму Стенлі Кубрика «Цілісно-металева оболонка». У випадку бренду цей образ набуває нового змісту: нагадує, що у великій армії є місце кожному.
.png)
.png)
У зніманні кампейну взяв участь ветеран російсько-української війни та веган Микита з позивним Циган.
Увесь прибуток з продажу спрямують на потреби 12-ї Бригади спеціального призначення «Азов» НГУ.
Стипендіальна програма для адаптації ветеранів і ветеранок
Організація «Інша освіта» запустила третє коло стипендіальної програми «ВІЛЬНО/VILNO», націленої на адаптацію та відновлення ветеранів і ветеранок російсько-української війни, які до служби працювали в культурному та освітньому секторах.
Цього разу програму розширили: окрім звільнених зі служби, подаватися також можуть чинні військовослужбовиці та військовослужбовці, які продовжують свою культурну, освітню та мистецьку діяльність у період перебування на службі або хочуть відновити її під час служби.
За два кола програми «ВІЛЬНО/VILNO» стипендіат(к)ами стали 30 ветеранів і ветеранок, зокрема фотограф Дмитро Козацький, книжкова кураторка та власниця книгарні «Збірка» Наталія Кузьменко та співачка Анастасія Шевченко (СТАСІК).
.jpg)
Третє коло ВІЛЬНО/VILNO включає:
- Стипендію для 20 ветеран_ок та/або військовослужбов_иць з мистецького та освітнього секторів в розмірі 600 євро протягом 6 місяців (стипендії будуть розподілені за результатами перегляду поданих заявок).
- Психологічну та/або юридичну підтримку спільно з партнерами.
- 3 мікрогранти для підтримки проєктів у розмірі 1500 євро в гривневому еквіваленті одноразово.
- 5 внутрішніх мобільностей, які будуть спрямовані на посилення зв’язків між учасниками програми та/або спільноти.
Дедлайн подачі заявок на програму — 26 жовтня до 23:59 за посиланням.
Норвезький вінтаж на допомогу ЗСУ
Norway Butikk заснували два роки тому — вирішили відбирати особливий вінтаж у Норвегії та доставляти його в Україну. Серед речей, які є в магазині, — столове приладдя, чайники, глеки, горщики, вази та інші предмети побуту.

Увесь прибуток з продажу команда відправляє на збори окремим бригадам ЗСУ або потерпілим внаслідок трагедій, спричинених повномасштабною російсько-українською війною. За два роки Norway Butikk уже встиг перерахувати понад пів мільйона гривень.

