Реперка alyona alyona, співачки Alina Pash, Анастасія Шевченко (Стасік) закликають не зважати на швидкоплинні тренди і не боятися брати додому безпритульних тварин. Разом з іншими українськими зірками вони знялися у соціальній рекламі DOG_MA та UAnimals, покликаній зламати стереотипи про важливість породи й умовної «краси».
«Нам інколи важко не зважати на моду. На жаль, такі «тренди» стосуються і домашніх тварин. Після чергового блокбастеру за їхньої участі відбувається вибух попиту на ту чи іншу породу. — каже режисерка відео Тася Плєшивцева, що зняла ролик разом з DOP Ангелом Ангеловим. —
«Все найцікавіше в культурі відбувається на вулиці. І найкращий хіп-хоп — це любов. Якщо ти любиш вулицю, вибери собі друга там!»
Творці ролику відзначають, що після виходи на екрани фільмів «101 далматинець» і «Люди в чорному» сплеск продажів мопсів та долматинців зріс в тисячі разів. Втім зовсім скоро багато із цих тварин опинилися в притулках через безвідповідальне ставлення власників.
«Давайте будемо чесні із собою у тому, навіщо нам тварина. Якщо людина шукає собі не іграшку із завданими параметрами, а друга і співмешканця, з яким хочеться грітися та веселитися досхочу — її тварина вже чекає у притулку», — каже співачка Стасік.
Додамо, що за даними Washington Post, Україна входить до топ-10 країн світу з найбільшою кількістю тварин, у тому числі безпритульних. На сьогодні у притулках та на вулиці на свою родину чекають тисячі собак і котів.
«Чому варто брати тварину з притулку? Щоб розділити із ним/нею дім і любов. Шейрінг — то така файна справа, вона без сумніву лікує обидві сторони», — заявляє про свою позицію Alina Pash.