Шик, блиск та важка праця: 7 книжкових біографій про людей зі світу моди

Вражаючі реальні історії 

Світ моди — це не тільки талановиті дизайнери та супермоделі. Fashion-індустрія — це цілий світ маленьких і великих брендів, конкуренція бізнес-стратегій, особливе ком’юніті лідерів думок, високе мистецтво і, зрештою, масова культура. Разом з національною книжковою платформою Yakaboo ми знайомимо вас із життєвим шляхом тих, хто долучився до створення сьогоднішньої моди й успішно продовжує задавати сучасні тренди в ній.

Сара (Життя Сари Джессіки Паркер)

Лоренза Тонані, Роберта Дзета

Сара (Життя Сари Джессіки Паркер)

Акторка Сара Джессіка Паркер грає у кіно з 1974 року, її фільмографія — довжелезний список великих та маленьких ролей. Але лише одна роль зробила з неї справжню зірку та ікону стилю одразу для кількох поколінь жінок у всьому світі. Йдеться про персонажа Керрі Бредшоу із серіалу «Секс та місто» — стильна, смілива й дотепна, вона сподобалася мільйонам. Поза знімальним майданчиком Сара ніби не виходила з яскравого образу. Проте як тепер розрізнити, де життя справжньої жінки, а де уявний світ героїні фільму? Читайте про те, як Сара Джессіка живе, знімається, вдягається та керує культурними проєктами та брендом взуття.  

Таємниця на ім’я Лаґерфельд 

Лоран Аллан-Карон

Таємниця на ім’я Лаґерфельд 

Карл Лаґерфельд, один з найвідоміших зіркових кутюр’є, пішов із життя вже п’ять років тому, але й досі залишається людиною-загадкою. Добре відомо про його колаборації з різними модними домами: Chanel, Fendi, Chloé, H&M, про його велику бібліотеку, серйозне захоплення фотографією та кішку Шупетт, яка сьогодні має 225 тисяч підписників у Instagram. Але не так багато відомо про Лаґерфельда як про людину. Журналіст Лоран Аллан-Карон провів багато інтерв’ю з друзями та близькими маестро, з яких з’являється правдивий і переконливий портрет генія. 

Феномен культури Кардаш’ян. Як знаменитості змінили життя у XXI столітті

Елліс Кешмор

Феномен культури Кардаш’ян. Як знаменитості змінили життя у ХХІ столітті

Подобається нам чи ні «життя на публіку» Кардаш’янів, але вони — уособлення всіх трендів сучасності, таких як дебати навколо гендерної ідентичності, демонстративне споживання, публічність приватного життя, постійна присутність у соціальних медіа. Чому світ не тільки породив феномен родини Кардаш’ян, але й задоволено вітає всіх його послідовників? Річ у тім, що знаменитості є частиною механізму, мета якого — стимулювати аудиторію, аби вона бажала й імпульсивно купувала нові товари та послуги. 

Без ярликів. Історія успіху ексглави модного дому Chanel

Морін Шике

Без ярликів. Історія успіху екс-глави модного дому Chanel

Соціальні ролі, як і очікування оточення, міцно приклеюються до нашої особистості, наче ярлики. Нерідко буває, що, втративши якусь із соціальних ролей, ми розгублено зупиняємося: «Якщо це була просто роль, то хто ж тоді справжня я?» Як себе може «перевинайти» жінка, яка перестала бути СЕО модного дому Chanel? Американка Морін Шике пройшла шлях від літературознавиці до виконавчої директорки Chanel — на цій посаді вона залишалася дев’ять років. У книзі Морін розповідає, як завдяки інтуїції знайшла після звільнення справжню себе і як важливо слухати серце і не боятися змін.

Феномен Zara

Ковадонґа О’Ші

Феномен Zara

Zara — іспанська історія успіху, інноваційна мережа роздрібної торгівлі. Уявіть, Zara потрібно всього два тижні — від розробки нового дизайну до надходження його на полиці магазинів. Zara розробляє близько 10 000 нових дизайнів на рік. Як іспанський магнат Амансіо Ортега, який володіє також такими брендами, як Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, Uterqüe, Stradivarius та Bershka, зміг створити настільки креативний та ефективний бізнес? Станом на грудень 2021 року Ортега був третьою найбагатшою людиною в Європі після Бернара Арно і Франсуази Бетанкур-Маєрс і 15-ю найбагатшою в світі.

#Girlboss. Від злидарки до владарки

Софія Аморузо

#Girlboss. Від злидарки до владарки

У 2005 році двадцятирічну Софію Аморузо з ганьбою звільнили зі взуттєвого бутика, а 2014-го вона вже була власницею Nasty Gal, модного бізнесу вартістю 100 мільйонів доларів. Як молодій дівчині вдалося перетворитися з юної бунтарки на хазяйку найдинамічнішого в Америці ритейлу? Здавалося б, чого може добитися дівча без заможних батьків та освіти, без можливості взяти кредит для старту бізнесу? Утім, усе можливо, коли маєш амбіції та мислиш нестандартно. Книга Аморузо — джерело корисних лайфхаків для всіх, хто наважиться змінити своє життя. 

Жіноча компанія. Поради й натхнення від 100 мисткинь і підприємниць

Ґрейс Бонні

Жіноча компанія. Поради й натхнення від 100 мисткинь і підприємниць

Сто героїнь великої ілюстрованої книжки — мисткині та підприємниці. Шеф-кухарки, що стали власницями ресторанів. Дизайнерки одягу, які заснували власні бренди. Жінки, що створюють меблі, прикраси, популярні видання, картини, скульптури, кераміку, проєктують дизайн інтер’єрів, курують виставки й керують музеями. Це жінки, які наважилися впізнати у пристрасті не хобі, а покликання, а з покликання побудувати, на свій ризик, власну справу. Велику чи маленьку, але таку, яка наповнює їхнє життя сенсом і робить світ навколо гарнішим і світлішим. Книжка Бонні — бестселер New York Times.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали