Сила — в єдності: важливі ініціативи на підтримку України та українців

Благодійні, соціальні та освітні ініціативи, до яких варто долучитися

Одним з головним секретів успіху українців, які допомогли нам, попри сумніви всього світу, дати відсіч ворогу в перші дні повномасштабної війни й утримувати власні позиції вже понад півтора року, була й залишається об`єднаність та готовність допомагати одне одному. У постійній рубриці ELLE.UA розповідаємо про ініціативи, які націлені на підтримку України та українців у цей складний час: від благодійних колекцій від українських брендів до важливих освітніх та культурних ініціатив. Долучаймося!

Благодійний светр від Low Posh х Behind Blue Eyes

Український бренд жіночого одягу Low Posh випустив лімітований дроп светрів, щоб зібрати гроші на новорічні подарунки дітям з прифронтових і деокупованих територій. 

Ідея Behind Blue Eyes така: зацікавлені дітлахи отримують одноразову плівкову камеру, щоб тиждень знімати все, що їм хочеться. Потім вони відправляють відзняті плівки в Київ, і команда збирається в наступну експедицію, щоб показати проявлені кадри та зібрати короткі списки дитячих мрій, які спробують втілити під час третього, завершального візиту. 

«Ми хочемо підтримати дитячу здатність мріяти попри травматичний досвід війни та показувати, що творчість може бути потужним інструментом для набуття і здійснення мрій», — коментує команда проєкту. 

Зірка колекції: класичний унісекс светр темно-сірого кольору з вовни ягняти, доповнений яскраво синім кантом. З продажу кожного светру 50% перераховують Behind Blue Eyes. Також на сайті Low Posh додатково до будь-якого товару можна придбати «дитячу мрію» з прикрасою: рамку з оригіналом записки, які команда збирає у дітей під час експедиції.

Благодійна ініціатива б’юті-бренду Medik8 та фонду Future For Ukraine

235 — це офіційна кількість розпочатих кримінальних справ щодо сексуального насильства з боку російських окупантів. Але багато громадян України, які перебувають на окупованих ворогом територіях, взагалі не мають змоги заявити про такі злочини в наші чи міжнародні правозахисні органи.

91,6% зґвалтувань досі залишаються незареєстрованими (за даними міжнародної статистики).

Більшість жінок роками не розповідає про злочини, побоюючись стигматизації.

Британський б’юті-бренд Medik8 об’єднався з фондом Future For Ukraine, аби привернути увагу до цієї складної теми та допомогти жертвам насилля пережити травму і повернутись до повноцінного життя.

10% прибутку від продажів продукції на medik8.ua протягом грудня буде скеровано на підтримку проєкту GIDNA, що надає безоплатну психологічну допомогу жінкам.

Благодійна колекція UAnimals

22 листопада гуманістичний рух UAnimals запустив благодійну онлайн-крамницю Animalism, покликану привернути увагу до проблем тварин під час війни та зібрати гроші на їх порятунок. Перша колекція крамниці — «Червонокнижні» присвячена видам, які можуть зникнути через російську агресію та людську недбалість. 100% зібраних коштів будуть спрямовані на діяльність UAnimals по допомозі тваринам.

Ознайомитись із колекцією «Червонокнижні» та зробити замовлення можна за посиланням. У крамниці Animalism by UAnimals зібрані якісні та зручні речі від локальних виробників: світшоти, футболки, шарфи, пледи та інші речі із зображенням сипухи крапчастої, лелеки чорної, хохулі звичайної, рисі євразійської та інших рідкісних тварин.

Благодійний захід від Даші Квіткової та фонду «Таблеточки»

9 грудня у Києві відбудеться великий благодійний захід для всієї родини «Під подушкою», присвячений Дню Святого Миколая. Ініціаторкою події стала інфлюенсерка та амбасадорка соціальних проєктів Даша Квіткова. Благодійний івент підготував багато сюрпризів. Гостей чекає великий концерт за участі зірок (Alekseev, Michelle Andrade, Tayanna, Roxolana і не тільки), презентація дитячої книги від спеціального гостя, фотозона та зустрічі з агентами благодійності, якими стануть відомі інфлюенсери, а також встановлення рекорду України за наймасовіший танцювальний флешмоб.

Благодійний захід «Під подушкою» пройде у партнерстві з фондом «Таблеточки», а його головною метою є збір на ліки для дітей, які ведуть свою власну війну з раком і через це проводять День святого Миколая у лікарні.

Ярмарок українських творців i am u are у Лос-Анджелесі

i am u are — найбільша платформа, яка підтримує творчу українську спільноту через серію івентів, що проводяться по всій території США, — оголосила про проведення нового заходу. Подія триватиме з 30 листопада по 3 грудня і представить понад 180 вітчизняних бізнесів у різних категоріях: мода, технології, культура, предметний дизайн та інші.

Другий i am u are зосереджено навколо об’єднання різних аспектів української творчості: від багатомільйонних технологічних стартапів до дизайнерських виробів, які носять світові зірки. Від культури до трансцендентних карпатських практик в одному місці — виставка в Лос-Анджелесі запрошує гостей зазирнути в калейдоскоп світу i am u are.

Всі кошти від продажу квитків буде передано Nova Ukraine — неприбутковій організації, що надає гуманітарну допомогу Україні та підвищує обізнаність про Україну у світі — на підтримку освітніх проєктів в Україні.

Збір коштів на біонічний протез для героя Станіслава Зорія від Green Grey

Легендарний український гурт Green Grey їде в тур з новою програмою, до якої увійшли пісні українською мовою, містами України: Львів, Одеса, Дніпро, Кривий Ріг, Харків. Головна мета туру — зібрати 30 тисяч доларів на біонічний протез ноги Станіславу Зорію, герою, що втратив кінцівку у важкому бою під Бахмутом.

Стас Зорій — чемпіон світу з кікбоксингу ISKA 2018-го та чемпіон світу за версією WKA 2019-го. Зараз йому 22 роки. З початком повномасштабного вторгнення Стас добровольцем пішов захищати Україну, вступивши до лав Сил спеціальних операцій ЗС України. Військовий був одним з тих, хто звільняв Ізюм та мужньо захищав Україну від ворога. Під час важких боїв під Бахмутом герой залишився єдиним, хто вижив з його групи. Долучитися до збору можна вже зараз за посиланням.

Благодійна колекція каблучок від SOLO for diamonds

Ювелірний бренд SOLO for diamonds презентував Всеукраїнський проєкт колекції каблучок, створених за дизайнами відомих українців. 50% прибутку від продажу прикрас буде передано на відбудову України через платформу UNITED24. Героями «SOLO By…», що створили унікальні прикраси з вирощених в Україні діамантів за власними дизайнами, стали: співачка Jamala, українська фехтувальниця Ольга Харлан; льотчик-винищувач Вадим Ворошилов (Karaya); українська волейболістка Юлія Герасимова; співачка Roxolana; засновниця DressX Дарія Шаповалова; засновниці Gunia Project Наталія Каменська та Марія Гаврилюк й не тільки.

Унікальні прикраси можна придбати за посиланням.

Проєкт Circle of Toy для обміну іграшками

Здійснити чиюсь заповітну мрію напередодні зимових свят може бути набагато простіше, ніж здається. Можливо, вона лежить у коробці в шафі чи припадає пилом на вашому горищі — серед іграшок, якими вже ніхто не грається. Соціальна мережа допомоги Find Refuge запустила проєкт Circle of Toys, щоби діти могли ділитися своїми іграшками, а разом із тим — радістю і добротою.

Як це працює? На платформі Circle of Toys батьки та законні опікуни можуть залишити заявки на іграшки, про які мріють їхні діти. Ці заявки побачать ті, хто зареєструвався на платформі як ґівери (від англ. give — «давати») та мають бажання допомогти. Ґівери зможуть придбати нову іграшку, що відповідає запиту, або надіслати вживану, якщо вона у належному стані.

Аби подати заявку на іграшку чи переглянути наявні запити та допомогти, потрібно зареєструватися на платформі.

Програма підвищення продуктивності на роботі від BetterMe

Вигорання — нова епідемія XXI століття. Згідно з дослідженням Gradus Research, втома та вигорання співробітників є основними проблемами, що знижують продуктивність на роботі.

Щоб допомогти українцям відновити ефективність праці, компанія BetterMe, яка дбає про фізичне й ментальне здоров’я понад 150 мільйонів людей, спільно з Міністерством економіки України, у межах Всеукраїнської програми ментального здоров`я «Ти як?», яка впроваджується за ініціативою першої леді Олени Зеленської, розробили Програму підвищення продуктивності на роботі.  

Програма підвищення продуктивності — це комплексний інструмент для підтримки фізичного та ментального здоров’я працівників, що допоможе покращити стресостійкість та концентрацію на роботі. Дізнатися більше та безкоштовно приєднатися до програми можна за посиланням.

Подарунки від GAPTUVALNYA

На честь свого 5-річчя український бренд GAPTUVALNYA вирішив зробити особливий подарунок 50 жінкам-героїням, які залишаються опорою вдома під час служби своїх чоловіків чи хлопців на передовій. Кожна з цих жінок отримає артизанальну скатертину, яка є символом тепла та затишку, прикрашену українськими орнаментами.

Долучитися до розіграшу можна, заповнивши гугл-форму за посиланням до 15 грудня. Переможниці отримають свої подарунки до Різдва.

Благодійна колекція ONE BY ONE та Фундації Катерини Осадчої

Український бренд ONE BY ONE та Фундація Катерини Осадчої представили спільну колекцію одягу та аксесуарів на підтримку нового проєкту «Обійми для дитини», кошти з продажу якої буде спрямовано на психологічну та соціальну допомогу дітям, яких взяли під опіку або всиновили. Светри у сніжно білому та різдвяному червоному кольорах, затишні в’язані костюми із вишитим коміром, сукні та об’ємні шарфи — уся колекція понизана теплом та атмосферою надії та дива.

«Цю колекцію ми випускаємо напередодні всіх зимових свят, адже саме в цей час ми вчергове й особливо гостро розуміємо — у кожної дитини має бути родинне тепло, сімейний затишок, батьківська підтримка, обійми рідного дорослого… Наша спільна задача й мета — Фундації Катерини Осадчої та бренду ONE BY ONE — аби всі діти у свята мали свою родину і свої такі важливі обійми. Задля цього ми працюємо і допомагаємо всебічно таким дітям, а також родинам, які всиновили чи взяли дітей під опіку», — каже Катя Осадча.


Ініціатива на підтримку дітей ВПО від byMe

Благодійний проєкт для дітей ВПО — надважлива ініціатива бренду byMe. Діти ВПО — маленькі серця, які знають вже надто багато про біль. Утративши домівку, часом близьких і друзів, вони повинні знову вибудовувати свій світ у новому місці. У byMe вірять, що цей світ має бути хоч би трохи схожим на той безтурботний світ дитинства без війни.

Аби зробити цю мрію реальністю, byMe реалізують благодійний проєкт. Його мета — утілити святкові дитячі бажання. byMe зібрали 5000 листів від дітей ВПО — у кожному з них крізь святкове бажання дитина ділиться своєю історією. Тепер у byMe шукають тих, хто захоче виконати бажання. У листах діти просять про дрібниці — цукерки, іграшки й книги. Та насправді вони потребують щирої уваги й любові. Узяти лист можна в інстаграмі бренду byMe. Зробити чийсь маленький світ трохи щасливішим — легко!

Марафон добра на підтримку фонду «Діти Героїв» від CHER’17

Торік український мас-маркет бренд CHER’17 розпочав співпрацю з фондом «Діти Героїв», ініціювавши проєкт «Час дарувати любов», що мав величезний успіх. Цьогоріч, напередодні Дня святого Миколая, CHER’17 продовжили цю чудову традицію й запустили марафон добра, щоб якомога більше маленьких українців могли здійснити свої мрії.

Команда бренду організували зустріч з арттерапевтом, на якій підопічні фонду розфарбували горлиць ручної роботи. Цю пташку обрали невипадково: саме горлиця символізує щастя, мир та надію — все те, що зараз так важливо для кожного з нас.

Дитяче мистецтво перетворили на прикраси, які доступні в лімітованій кількості. А також у магазинах та на сайті CHER’17 можна придбати горлиць ручної роботи та, за бажанням, кастомізувати їх на власний смак. 100% доходу від продажів буде спрямовано до фонду «Діти Героїв», що дбає про дітей, які внаслідок війни втратили одного чи двох батьків.

Календар «Письменники на захисті України»

В Україні з’явився унікальний ілюстрований календар, присвячений письменникам-військовослужбовцям. Це календар серії Literature illustrated під назвою «Письменники на захисті України» на 2024 рік. Він складається з 53 реальних фронтових фотографій письменників і письменниць, які служать у лавах ЗСУ. Серед авторів, чиї фото у військовій формі розміщені на сторінках календаря, — Валерій Маркус, Дмитро Лазуткін, Павло Вишебаба, Ярина Чорногуз, Артем Полежака, Оксана Чорна, Олена Мокренчук та інші.

Календар має цілковито волонтерське спрямування — всі гроші, отримані від його продажу, підуть на закупівлю протимінних черевиків для бійців. Придбати календар можна за посиланням на сайті Літагенції OVO.

Благодійна прикраса від TRIP:TYCH

Український бренд нішевих парфумерних об’єктів і ювелірних виробів TRIP:TYCH презентував новий виріб  —  «Абрикос око-сонце». Це брелок-талісман у формі абрикоса, що символізує зв’язок із внутрішньою дитиною. Прикраса є символічною завдяки своїй благодійній місії — 33% від її продажу піде на підтримку дітей з аутизмом, які отримують корекційні заняття в LEVCHYK SPECTRUM HUB від фонду Future for Ukraine. Ініціатива стала частиною великого партнерського проєкту «Добрий день», який обʼєднує бізнеси заради благодійності.

Абрикос TRIP:TYCH прикрашений гравіюванням-нагадуванням: open your eyes and chose your own world. Виріб виконаний з латуні без покриття, в процесі використання метал буде окислюватися та створювати свої особливі відмітки життя, так кожен абрикос стане унікальним для кожного власника. Придбати прикрасу можна за посиланням.

Благодійна колекція бренду USUAL та волонтерського штабу Ангар

Український бренд Usual спільно з волонтерським штабом Ангар випустили спільну колаборацію, кошти з якої будуть спрямовані на купівлю 15 FPV-дронів. Обличчям колекції стали проєктна менеджерка, юристка та керівниця волонтерського штабу «Ангар» Ольга Валянік, Анна, котра очолювала медичний відділ, та Ігор, адміністратор комунікаційного відділу.

До колекції увійшли універсальні речі, які слугуватимуть гарною базою у будь-який період: оверсайз-світшоти й реглани та шопери з лого брендів. З продажу кожної одиниці з капсули бренд перерахує до волонтерського штабу від 200 до 700 гривень, залежно від виробу.

Аукціон для збору коштів на укриття у садочку в Миколаєві

Побувати на зйомках поки що секретної програми з Катериною Осадчою, поснідати з впливовою українською журналісткою Севгіль Мусаєвою та політологом й ютуб-блогером Миколою Давидюком, отримати консультацію з роботи в кадрі від телеведучої Ілони Довгань, провести індивідуальне заняття з тренеркою та телеведучою Анітою Луценко, онлайн-розмову про літературу — з письменницею та співачкою Іреною Карпою, відвідати авторський онлайн-курс Fashion Portrait від художниці та інфлюенсерки Вікторії Кагаловської. За ці та інші понад 60 лотів можна позмагатися на благодійному аукціоні зустрічей від фондів «Твоя опора» та savED.

Зібрані кошти підуть на облаштування укриття в дитячому садочку №77 у Миколаєві. Взяти участь в аукціоні, який триватиме до 30 грудня включно, можна за посиланням.

Воркшопи для жінок-підприємиць Women Biz Days

Лави власників українського бізнесу з початком повномасштабного вторгнення стрімко поповнюють нові підприємці. Попри важкі умови воєнного часу, у вересні 2023 року українці відкрили понад 35 тисяч ФОПів. Це рекорд не тільки за час повномасштабного вторгнення, але й за останні три роки, зазначають в Opendatabot. Більшість із них відкривають саме жінки — 56% за 2023 рік.

Аби підтримати жінок-підприємиць, у 2023-му розпочали серію навчань Women Biz Days. Це 8 воркшопів, які охоплюють теми юридичної, маркетингової, фінансової та інших сфер ведення бізнесу.

Воркшопи розраховані на жінок-підприємиць та керівниць малих і середніх бізнесів. На один захід можуть потрапити тільки 20 учасниць. Результати відбору оприлюднюють за два тижні до початку кожного з воркшопів. Дізнатися більше та зареєструватися можна за посиланням.

«Мільйон на дрон»: Марунич, Положинський та діти України колядують на Перемогу

Новорічно-різдвяні свята — час єднання, час, коли разом ми можемо більше. Напередодні Різдва-2023 творчі діти Postmen Kids, співак і військовослужбовець ЗСУ Олександр Положинський та автор пісні «Пес Патрон» Іван Марунич об’єдналися для надважливого завдання: створити кампанію, яка збере мільйон на дрони для ЗСУ.

Але як зібрати мільйон? Як бути почутими? Рішення просте — пісня. І не просто пісня, а різдвяна колядка, яку діти написали самостійно. 

Реліз хіта відбувся 22 грудня. Збирати діти вирішили на дрони FPV для 68-ї Окремої єгерської бригади. І хоч поки пісня ще недоступна на музичних платформах, вона вже шириться країною, і кожен може підтримати збір донатом вже зараз за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали