Разом — сильніші: благодійні ініціативи на підтримку України

Долучаймося

На фронті продовжуються активні бойові дії, Росія завдає ракетних ударів, тож зараз нам як ніколи потрібно зберігати єдність та допомагати один одному. У постійній рубриці ELLE.UA розповідаємо про благодійні ініціативи, які націлені на підтримку України та українців у цей складний час: від військових, які нас захищають ціною своїх життів, до родин, які втратили домівки.

Парфумовані свічки INRO з назвами українських міст — на відбудову України

Парфумерно-косметичний бренд INRO у партнерстві з фандрейзинговою платформою UNITED24 створив благодійну колекцію свічок, присвячену тим куточкам України, які знаходяться в окупації: одні — з 2014 року, інші — з 2022-го. До лімітованої колекції увійшли свічки з назвами Донецьк, Луганськ, Енергодар, Маріуполь, Мелітополь та Сімферополь. Вартість благодійної свічки — 1000 гривень. Весь прибуток із продажу передадуть через UNITED24 на відбудову України.

Благодійний аукціон на підтримку родини, що втратила дім, від NAMU

Про багатодітну родину Семиног з Великої Димерки на Київщині широкий загал дізнався після відомого фото: обгорілий російський танк лишився прямо посеред городу, а у відірваній башті господиня облаштувала грядку з капустою. На жаль, будинок цієї родини під час боїв було знищено вщент. NAMU організовує благодійний аукціон, аби зібрати кошти на спорудження нового будинку для родини і закликає митців надавати свої роботи — всі вони стануть лотами на аукціоні, отримані кошти підуть на спорудження нового будинку для родини Семиног.

Щоб надати свої твори для благодійного аукціону, звертайтеся до Національного художнього музею України за телефоном 066 731 3468 (Денис Швачко, завідувач сектору комунікації та промоції NAMU) або на мейли: namumuseum@gmail.com; exhibition@namu.ua. Аукціон відбудеться наприкінці березня.

Підвішена білизна для захисниць від Lola Bra 

Бренд жіночої білизни Lola Bra та Землячки розпочали акцію по забезпеченню наших захисниць анатомічно зручною білизною, яка швидко сохне та не викликає неприємного тертя під одягом та амуніцією. Всі охочі можуть підвісити комплект білизни, котрий вартує усього 300 гривень. У рамках проєкту планують зібрати на 1000 комплектів, проте що більше людей доєднаються, тим більше жінок військових отримають зручний комплект.

Благодійна ініціатива «Один день на перемогу»

Gasanova, Must Have, Kachorovska, Nadya Dzyak, Anoeses та інші українські бренди приєдналися до благодійної ініціативи фонду Freedom & Humanity «Один день на перемогу». В межах цієї благодійної ініціативи бізнеси перераховують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку компанія зазвичай витрачає на оплату праці за один робочий день. Усі зібрані кошти направлять на придбання тактичної медицини та військового спорядження, необхідних захисникам на передовій.

Віртуальні прогулянки містами, які постраждали від російських атак, від UNITED24

@libkos

Благодійна ініціатива з підтримки України UNITED24 представила сайт, на якому можна здійснити віртуальні екскурсії містами України, що зазнали руйнувань внаслідок російських атак. Зараз ресурс пропонує прогулянку 14 вулицями шести міст України, а саме — Києва, Харкова, Чернігова, Сум, Ізюму та Ірпіня. На деяких локаціях можна переглянути, як виглядала місцевість «до» та «після» повномасштабного вторгнення. Також на платформі можна зробити донат на відбудову України.

Флешмоб #ЄдинеСерцеУкраїни

Рух спротиву «Жовта стрічка» об’єднує понад 7000 українців на всіх тимчасово окупованих територіях, які щодня нагадують: Україна — єдина та неподільна. В рамках флешмобу #ЄдинеСерцеУкраїни вони закликали публікувати фото з половинкою серця на фоні свого міста, а активісти руху сфотографували другу половинку серця в Ялті, Маріуполі, Бердянську, Донецьку, Луганську, Алчевську, Сімферополі та інших тимчасово окупованих українських містах. Колажі зі з`єднаними серцями «Жовта стрічка» публікує на своїх сторінках у Telegram та Instagram, а світлини всіх учасників можна знайти у соцмережах за тегом #ЄдинеСерцеУкраїни.

До флешмобу долучилися, зокрема, ведучі Андрій Бєдняков і Тимур Мірошниченко, гурти TVORCHI, ONUKA, KADNAY, «Друга Ріка» та виконавці Lida Lee і Павло Зібров, музиканти та військовослужбовці Коля Сєрга і MOISEI, режисер Ахтем Сеітаблаєв, актори Женя Янович, Григорій Бакланов, Анастасія Цимбалару і Наталка Денисенко, спортсмен Андрій П’ятов, шеф-кухар Євген Клопотенко, хореограф Женя Кот, ілюстратор Артем Гусєв та інші. Підтримали #ЄдинеСерцеУкраїни навіть в Антарктиді.

Найбільший в Україні благодійний фонд у сфері дитячої онкології Таблеточки та модний бренд OLIZ об’єдналися у проекті “Незламна квітка” для допомоги дітям, що борються з раком. 

Допомога дітям, що борються за раком, від OLIZ і Таблеточки

Сьогодні, в умовах великої війни в Україні, лікуватися стало набагато важче. Шлях до одужання є довгим, дорогим та емоційно виснажливим, а без підтримки багато родин лишаються в цій особистій війні із хворобою сам на сам. У своїй колаборації OLIZ та Таблеточки створили шовкову хустку із першоцвітами: пролісками, нарцисами та пролісками, які асоціюються з незламністю у підопічних фонду — дівчат, які перемогли рак. Саме ці квіти й стали візуальною основою хустини бренду OLIZ, наповнивши її силою перемоги, весни та незламності.

20% від продажів цієї хустки йдуть на допомогу дітям, що борються з раком просто зараз та потребують негайної допомоги.

«Марафон Української Щедрості. Останні подарунки для окупантів» від  БФ «Діти Героїв» та Concert.ua

Легенди про гостинність та щедрість українського народу ширяться по всьому світу. Це правда, що ми завжди пригощаємо та обдаровуємо подарунками тих, хто заходить до нашого дому!  Все здається досить простим та зрозумілим, але наразі в українців є «невеличкий» нюанс — до нас завітали «гості», які вже ніколи не зможуть повернутися назад. Хто вони, здогадатися зовсім не важко. Авжеж, це окупанти російської армії.

БФ «Діти Героїв» та Concert.ua запустили спільну віртуальну подію «Марафон Української Щедрості. Останні подарунки для окупантів», гроші за квитки з якої підуть на підтримку 3600 дітей, які втратили батьків внаслідок війни. На події можна купити різні квитки з побажаннями окупантам, а в подарунок отримати набір фонів для телефону, намальованих підопічними дітьми. Приєднатися до події можна за посиланням.

Домівки для безпритульних тварин у прифронтовій зоні від UAnimals

Зоозахисний рух UAnimals спільно з брендом молодіжного одягу Morning Star створили унікальну колекцію лімітованих худі й футболок «Твоє худі — їхня домівка» з принтом маленького цуценяти, якого захищає відважний воїн ЗСУ.

Головна мета колекції — зібрати 500 тисяч гривень, завдяки яким UAnimals побудує домівки для безпритульних тварин у прифронтовій зоні. 30% від вартості кожної речі буде передано на благодійність.

Фандрейзингова кампанія Support AZOV i KUU Fund на підтримку 3-ої окремої штурмової бригади

Благодійні фонди Support AZOV i KUU Fund обʼєдналися задля великої цілі — зібрати кошти на 2 армійські вантажівки Magirus 186 для 3-ої окремої штурмової бригади, яка зараз захищає Бахмут. Для цього вони перевтілили гільзу снаряда з битви за Бахмут в лімітований жетон, а також привезли частинку української землі з Бахмута.

Жетон «Координати Бахмут» — це лімітована серія, всього 70 жетонів, які не повторюватимуться в майбутньому. Їх не можна купити, але можна отримати за будь-який донат під час розіграшу на сторінці @kuu.fund.

Платформа допомоги українцям Frontline.Live Ukraine

У відповідь на «втому від співчуття» через війну громадські діячки, експертки в галузі міжнародних відносин Каталіна Мойсеску та Андра-Люсія Мартінеску створили платформу прозорої й швидкої організації допомоги для українців Frontline.Live Ukraine.

Frontline.Live Ukraine — британський волонтерський ресурс, який дозволив налагодити прозору логістику надання допомоги українцям від донорів з різних країн. Платформа акумулює на цифровій карті актуальну та оновлювану інформацію про потреби українців, яку подають перевірені некомерційні організації та спільноти. Компанії-постачальники та донори можуть відстежити їх у режимі реального часу, відсортувати, скориставшись фільтрами, і спланувавши постачання за цільовим призначенням, щоб та чи інша допомога прибула якнайшвидше і саме туди, де на неї чекають. Відвідати платформу можна за посиланням.

Благодійний стор товарів від Projector Institute

В інституті Projector запустили онлайн-магазин Projector Store, в якому можна придбати мерч інституту, друкований журнал Telegraf та унікальний плед «Укриття». Частину прибутку з кожного товару команда передаватиме на різні благодійні потреби — на освіту, ЗСУ та культуру.

Projector Store планували запустити ще до вторгнення винятково для студентської спільноти, однак виклики війни дали зрозуміти, що мерч не має закінчуватися красиво нанесеним логотипом компанії на футболці. Зараз креативні проєкти та товари можуть нести соціальну місію. У Projector Store команда продаватиме креативні товари, створені самостійно чи в колабораціях з іншими брендами, які нестимуть важливі ідеї та збиратимуть кошти на благодійність.

Проєкт для підтримки людей, що постраждали від війни, від Доступно.UA

Доступно.UA розробляє новий соціальний проєкт для підтримки людей, що постраждали від війни. З нього розпочалася інформаційно-мотиваційна кампанія в рамках програми реінтеграції ветеранів IREX. Проєкт має на меті мотивувати осіб, які отримали інвалідність внаслідок війни, повернутися до активного суспільного життя, попри виклики, пов’язані з інвалідністю. Надати їм психологічну підтримку, а також актуальну та чітку інформацію, яка допоможе з цими викликами впоратися: оформлення документів, реабілітація, працевлаштування тощо.

Не всім щастить потрапити на реабілітацію за кордон, або отримати доступ до інформації щодо своєї інвалідності. Автори кампанії прагнуть донести, що інвалідність — не вирок та показати реальні приклади людей, які продовжують життя на повну. Саме тому в рамках кампанії за участю Олександра Будька буде створено три інформаційно-навчальні відеоролики про реабілітацію осіб, що отримали травми опорно-рухового апарату. У громадських просторах також буде розміщено соціальний плакат кампанії з QR-кодом на створені відео. Кампанію втілено Доступно.UA в рамках проєкту, що проводиться завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX за підтримки Державного департаменту США.

«Веган Вікенд» у Хвильовому

22 квітня пройде благодійний фестиваль «Веган Вікенд» у Хвильовому, метою якого є зібрати кошти на веган-пайки для Сил оборони України та для Жіночого ветеранського руху на потреби захисниць. З минулого березня команда відправляє веган-пайки військовим на фронт та привертає увагу до проблеми забезпечення військових веганок повноцінним харчуванням. На події буде лекторій, веганська їжа, стендап, аукціон та ярмарок.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали