Перемога Гідності: великий благодійно-мистецький проєкт Victoire de la Dignité

Який привертає увагу до важливих речей

«Перемога Гідності» — це ініціатива, що об’єднує бізнес і мистецтво з метою благодійності. За участі кращих українських художників, музикантів, письменників, літераторів створюється унікальна платформа, яка привертає увагу до важливих речей, підтримує митців, надає змогу долучитися до благодійності та зробити свій внесок у наближення Перемоги.

«Перемога Гідності»

У межах проєкту було створено лімітовану мистецьку колекцію шампанського Victoire de la Dignité, кошти від продажу якої будуть спрямовані на потреби Головного військового клінічного госпіталю Міністерства оборони України. Для створення колекції ідеологиня проєкту Марія Дідковська залучила французький сімейний дім Pierre Morlet, який протягом багатьох десятиліть виробляє виняткове шампанське. І видатних українських митців з їхнім глибоким відчуттям реальності та здатністю своєю творчістю кодувати майбутнє.  

Символічна назва «Перемога Гідності» має на меті підкреслити, що Україна вже довела всьому світові власну силу, мужність, хоробрість та гідність. Українці вже перемогли як нація, продемонструвавши свою неймовірну єдність у боротьбі з ворогом. Віра мільйонів людей як всередині країни, так і за її межами в перемогу України, допомога та підтримка на різних рівнях з усіх куточків світу наближає цю заповітну перемогу.

«Перемога Гідності»

Роботи шести видатних українських митців сучасності, які були представлені на виставці «Передчуття Перемоги», стали основою для шести етикеток ексклюзивної колекції шампанського Victoire de la Dignité. Їхні твори — своєрідні символи перемоги.

Виставку «Передчуття перемоги» було організовано в унікальному форматі: як художню майстерню із щотижневими зустрічами з художниками, артлекціями та індивідуальними екскурсіями. Вона  стала першою за 3 роки виставкою, яку було проведено у Національному художньому музеї України. До цього музей було зачинено для відвідування. 

Загалом відбулося 48 екскурсій та 5 «Зустрічей у майстернях», які відвідало 787 людей.

«Перемога Гідності»

Продаж колекції шампанського Victoire de la Dignité має благодійну мету: весь прибуток передається на потреби Головного військового клінічного госпіталю та мобільних військових шпиталів, з якими команда проєкту співпрацює та яким допомагає від початку війни. Але не менш важлива місія Victoire de la Dignité — зробити свій внесок у наближення Перемоги та познайомити світ із культурною спадщиною України.

Victoire de la Dignité — це лімітована колекція шампанського, створена спеціально й виключно для України. Це символ боротьби й перемоги України від французьких партнерів і друзів Марії Дідковської — сім’ї Морле. 

Від спілкування та співпраці з художниками — учасниками проєкту у пані Марії найтепліші враження: «Мені добре від того, що я бачу ці зміни, цей культурний рух і що ми дійсно об’єднуємося заради єдиної мети. Головне, щоб це не зламалося. Допомога Головному військовому клінічному госпіталю – це наша подяка військовим за те, що ми зараз живемо вдома. Це дуже довгострокова робота, яка буде тривати і після Перемоги, щоб повернути людей до нормального життя».  

Саме віра в Перемогу й майбутнє нації є рушійною силою проєкту «Перемога Гідності». Кожен з художників чітко пояснив, чому саме ця робота увійшла до проєкту. 

Олексій Аполонов, «ГРЮНВАЛЬД»: «Грюнвальд» завжди був особливим для мене, і після початку повномасштабної війни я зрозумів чому. Ця війна вже мала багато визначних битв: і героїчна оборона Маріуполя, і відвоювання північних областей, і Бахмут з Вугледаром… Але головна вирішальна битва, у якій Україна неодмінно переможе, ще попереду. І так само, як Грюнвальдська битва, наша війна остаточно знищить міф про нібито могутність армії ворога».

Олексій Аполонов, «ГРЮНВАЛЬД»

Олена Придувалова, «ПОДІЛ»: «На моїй картині — наша Київська телевежа, така спокійна і збалансована. На початку війни ворог атакував її, намагаючись лишити киян без інформації, зв’язку, тобто без розуміння того, що відбувається. Але вежа вистояла. У той самий момент для мене ця робота стала символом Перемоги. Ми, українці, не втратили зв’язок та здатність чути, розуміти одне одного. Ця вежа, як кожен із нас, як уся країна — міцна та непохитна, стійка та єдина, як ніколи».

Олена Придувалова «ПОДІЛ»

Марина Скугарєва, «ДОРОГА»: «Мільйони людей змушені були рухатися цими дорогами якомога далі від жахів війни. Водночас тими самими дорогами у зворотному напрямку рухалися наші воїни назустріч ворогу. Ними ж їхали волонтери, автомобілі швидкої допомоги, мобільні шпиталі та автомобілі евакуації поранених. Так чи інакше, це і є мої «Дороги», українські дороги. Дороги, за які ми сьогодні всі так боремося, щоб їздити ними вільними, під безпечним небом. Це дорога до Перемоги».

Марина Скугарєва «ДОРОГА»

Олександр Сухоліт, «ЖОВТЕ НА ЧЕРВОНОМУ, РОЖЕВОМУ І БЛАКИТНОМУ»: «Взагалі, на мою думку, радість притаманна кожному кольору, якщо дати йому життя на полотні. «Радування» — це і є життя. У фарбах воно завжди присутнє. Ця робота — передчуття радості, тріумфу, це те, що українці відчуватимуть, коли настане Перемога».

Олександр Сухоліт «ЖОВТЕ НА ЧЕРВОНОМУ, РОЖЕВОМУ І БЛАКИТНОМУ»

Олег Тістол, «АЙ-ПЕТРІ»: «Я почав робити «Ай-Петрі» як символ Перемоги, і усе стало на свої місця. Я зрозумів, що мене так розхвилювало. Коли я знову побачу наш прапор на Ай-Петрі й зможу відкоркувати там пляшку шампанського, для мене це буде Перемога».

Олег Тістол «АЙ-ПЕТРІ»

Микола Білоус, «ЗУСТРІЧ»: «Я намагався створити картину, яка транслює жагу до життя, здатність іти вперед, продовжувати жити та любити. Саме це я бачив навколо. Зустріч закоханих, зустріч найближчих, очікування цієї зустрічі, непохитна віра в неї надає сили та змушує рухатися вперед, відвойовувати своє життя. Саме «Зустріч» для мене є найпотужнішим символом Перемоги».

Микола Білоус «ЗУСТРІЧ»

«Зустріч» — єдина картина, яку було створено митцем із початку повномасштабного вторгнення спеціально для проєкту «Перемога Гідності». Вона повернула його до життя, але стала останньою в його творчості. Микола Білоус пішов із життя у січні 2023 року. На закриття виставки завітав галерист та друг Миколи Білоуса Олександр Щелущенко, який нині опікується творчою спадщиною художника.

Інтерес до виставки «Передчуття Перемоги» вже проявили мистецькі поціновувачі з інших країн світу. Незабаром її можна буде побачити в ресторані Citronelle. Там же та у Saint Bar можна ознайомитись з колекцією шампанського Victoire de la Dignité.

Більше про проєкт за посиланням. 

Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали