Інклюзивна пекарня Good bread та бренд VISH створили благодійні великодні набори

Важлива ініціатива

Пекарня Good bread, яка дає можливість реалізуватись людям з ментальною інвалідністю, створила великодні набори у колаборації з брендом VISH. 100% від їх прибутку підуть на підвішені паски для жителів прифронтових територій. До Великодня Good bread та VISH зробили набір з вершковою паскою та вишитою серветкою

«Ми справжні. Ми щирі. І створюємо таке ж. До Великодня ми створили разом з VISH дещо особливе, але незмінно справжнє», — йдеться в описі набору. 

Зображення, яке вишите на серветці, намалював Тарас Гуцол, член команди Good bread, який живе у психоневрологічному інтернаті й залучений до роботи в пекарні. На серветках вишиті лист дуба та соняшник — символи витривалості та сили. 

Проєкт не є комерційним. 100% прибутку від продажу набору підуть на підвішені паски, які пекарня Good bread передає військовим та цивільним на прифронтових територіях. 

Замовити благодійний набір можна на сайті.

Інклюзивна пекарня Good Bread працює з вересня 2017 року. Її мета — давати дати дорослим людям з ментальною інвалідністю місце, де вони могли б реалізувати себе, соціалізуватись та адаптуватись до життя у суспільстві.

Зараз у команді пекарні 23 людини з ментальною інвалідністю. Good bread змогла не тільки зберегти команду, але і прийняти до себе переселенців з прифронтових міст та тимчасово окупованих територій. 


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали