Щорічно рак молочної залози забирає життя сотень тисяч жінок по всьому світу — у більшості з них захворювання діагностують на пізній стадії, що знижує шанси на одужання. Аби підвищити обізнаність про важливість профілактики та регулярного чекапу для ранньої діагностики раку грудей, який зараз є найпоширенішим раком у всьому світі, кожного року світ відзначає Місяць боротьби з раком молочної залози, який називають «Рожевим жовтнем». Традиційно в цей час бренди, підтримуючи ідею, презентують власні ініціативи, покликані ще раз нагадати про захворювання й необхідність регулярного скринінгу й направлені на допомогу жінкам, у яких діагностували рак молочної залози. Розповідаємо про важливі ініціативи від українських брендів, до яких може долучитися кожен.
Благодійне боді від ROÁR х Inspiration Family, що нагадує про важливість щорічних чекапів
Український бренд одягу ROÁR у партнерстві з фондом підтримки дорослих онкопацієнтів «Inspiration Family» створили освітній проєкт, спрямований на підвищення свідомості щодо жіночого здоров`я. У спеціальних інтерв`ю три онкохворі героїні поділилися власними історіями хвороби, що змотивувало всю команду бренду пройти обстеження в мамолога. Символом проєкту стало благодійне боді, прибуток з якого ROÁR перерахує фонду «Inspiration Family» на ліки жінкам з метастатичним раком молочної залози. А сама стильна річ має стати для жінок нагадуванням про важливість самообстежень та щорічних чекапів у лікаря.
Лімітована колекція для збору на чекап від brabrabra
Разом із Фондом боротьби з раком @poboremo.foundation бренд brabrabra хоче залучити більшу кількість дівчат та жінок робити чекап та дбати про своє здоров’я. Спільно з експериментальним ювелірним проєктом @spots.select бренд створив прикрасу зі срібла — «Пташку-долоньку», що символізує турботу про себе та нагадування важливості перевірки організму. У жовтні придбайте комплект нової лімітованої колекції «Відчуття» та отримайте прикрасу-нагадування у подарунок. «Пташку-долоньку» можна придбати окремо, кошти з продажу будуть направлені до фонду для того, щоб організувати виїзну мамографію для жінок та дівчат у містах України.
Благодійний проєкт SOVA х БФ Квітна
В період повномасштабної війни особливо важливо, щоб жінки мали змогу отримати кваліфіковану допомогу на деокупованих територіях, де медичну інфраструктуру знищили, а також в областях, де багато вимушено переміщених осіб, які потребують медичних обстежень. Задля цього бренд SOVA створив лімітований рожевий браслет з символом жіночих грудей. Всі кошти з продажу будуть спрямовані до Благодійного фонду «Квітна», який підтримує роботу Мобільної клініки жіночого здоров’я, аби кожна жінка могла пройти обстеження безкоштовно.
Акція Love Stories Ukraine
Бренд Love Stories Ukraine приєднався до всесвітньої кампанії, яка підвищує обізнаність суспільства про рак молочної залози, його причини, профілактику, діагностику та лікування — протягом жовтня бренд перераховуватиме 250 гривень з кожного проданого рожевого комплекту на збір фонду @inspirationfamilyua, щоб підтримати жінок, які лікуються від раку. Мета жовтневого збору — зібрати 2 мільйони гривень на препарат для лікування раку молочної залози, що не закуповується державою.
Лімітована колекція від Karpova
До Місяця боротьби з раком молочної залози бренд Karpova створив лімітовану серію своєї «візитівки» — сукні-фартуха у символічному рожевому кольорі. Її можна носити як з джинсами та сорочками оверсайз, так і зі штанами прямого крою та класичною сорочкою. Всі кошти з продажу бренд передасть благодійному фонду «Здоров’я жінки й планування сім’ї» та їхній програмі реабілітації жінок, які побороли рак молочної залози.
Збір від компанії BMED для Благодійного фонду «КВІТНА»
20 жовтня — Всесвітній день боротьби із захворюванням на рак молочної залози. Щороку понад півмільйона жінок у всьому світі помирає через цю хворобу. Компанія BMED щороку підтримує традицію збору коштів для Фондів боротьби з раком та цьогоріч запрошує долучитися до збору коштів для Благодійного фонду «КВІТНА».
Зробіть донат на банку від 200 грн та отримайте шанс виграти один з двох подарунків: набір PURE CALM COLLECTION або сироватку GENEXC Serum (30 мл). Дізнатися всю інформацію можна за посиланням.
Благодійна акція від LESSLESS за підтримки ЦУМ
Жовтень є Всесвітнім місяцем боротьби проти раку молочної залози, і LESSLESS готовий діяти. Вже не вперше бренд бере участь в ініціативі спільно з благодійним фондом «Здоров’я жінки та планування сім’ї». З метою захисту здоров’я жінок та підвищення обізнаності про профілактику захворювання LESSLESS за підтримки ЦУМ Київ передасть 20% від продажів рожевих речей Українському благодійному фонду боротьби проти раку грудей.
Товари, що беруть участь у благодійному проєкті, можна знайти як в ЦУМ Київ на третьому поверсі, так і на сайті бренду.
Кампанія під назвою #Япройшла! від Helsi
Всім жінкам старше 40 років рекомендовано раз на рік проходити планове мамографічне обстеження для ранньої діагностики раку грудей. В Україні жінки мають право пройти обстеження безплатно в одній із клінік, які фінансуються за державною Програмою медичних гарантій. Про це нагадує пресслужба найбільшого в Україні медичного сервісу з запису до лікаря Helsi, який з 20 жовтня — Всеукраїнського дня боротьби з раком молочної залози — і до кінця місяця проводить соціальну кампанію під назвою #Япройшла!, покликану привернути увагу суспільства до проблеми профілактики раку грудей.
Далеко не всі жінки знають, що в Україні можна пройти мамографію безплатно — для цього лише потрібно звернутись до сімейного лікаря, який має виписати відповідне направлення. Таке право мають усі жінки незалежно від віку, якщо є показання для мамографічного обстеження. Загалом послугу безплатної мамографії в нашій країні надають понад 240 закладів охорони здоров`я по всій країні, які мають договір з Національною службою здоров`я України за пакетом «Мамографія». Крім того, в останній декаді жовтня користувачі Helsi мають можливість пройти інструментальне обстеження молочної залози зі значною знижкою у низці приватних медичних закладів. Так, найдешевша консультація лікаря-мамолога у цей період буде коштувати 1 грн.
Спеціальний дроп Rikky Hype до Дня боротьби з раком молочної залози
До Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози бренд одягу та білизни Rikky Hype створив спеціальну благодійну лінійку з переважанням символічного рожевого кольору. В рамках дропу бренд створив спеціальні піжами з мотиваційними написами та ілюстраціями, що покликані звернути увагу українок на щорічні чекапи та їх необхідність, шкарпетки у різних відтінках з використанням рожевого та тематичні стікери. 100% з продажів стікерпаку будуть передані до фонду Inspiration Family Ukraine.
Благодійну колекцію можна знайти на сайті.