Stella McCartney
Британський дизайнер Стелла МакКартні вважається однією з найвпливовіших еко-активісткок у fashion-індустії. У своїх колекціях вона намагається використовувати здебільшого органічну бавовну, штучне хутро та еко-шкіру (яка у виробництві коштує дорожче, але не шкодить навколишньому середовищу і тваринам). Крім того, підприємства, на яких відшивають одяг та виготовляють аксесуари Stella McCartney, працюють на електроенергії сонячних батарей та вітряків. Також дизайнерка назавжди відмовилась від використання токсичних фарбників на користь природніх або максимально натуральних.
МакКартні, як і її батько Пол, не вживає м’яса. Декілька років тому вони ініціювали програму Meat Free Monday, яка заохочує пересічних громадян відмовитись від споживання м’яса хоча б раз на тиждень.
Panasonic
Серед виробників електроніки проблемами екології активно переймається Panasonic - у 2014 році в рейтингу Best Global Green Brands компанія посіла п’яте місце. Акумулятори з багаторазовою зарядкою eneloop, які зараз активно рекламує на рику Panasonic, здатні замінити до 2 тисяч звичайних батарейок, що, погодьтесь, відчутно скорочує кількість екологічно небезпечного сміття (одна пальчикова батарейка забруднює важкими металами приблизно 20 квадратних метрів землі). Крім того, перехід від звичайних батарейок на акумулятори допоможе заощадити тонни матеріалів (у тому числі хімічних), які використовують при виробництві енергоносіїв.
H&M
Шведський бренд чи не найперший у сегменті масс-маркет почав використовувати органічну бавовну. І якщо у 2003 році таку бавовну використовували виключно в дитячих колекціях (5% від загального виробництва), то після вступу компанії у Organic Exchange – благодійну організацію, що підтримує використання екологічного текстилю - H&M почали вводити органічні матеріали і в свої дорослі колекції. Бренд віддає перевагу «зеленим» фарбникам і тканинам, а шкіру використовує лише ту, що залишилась як побічний продукт виробництва м’яса.
L’Oréal
У 2015 році компанія L’Oréal повідомила, що за останні 10 років на своїх виробництвах скоротила викиди вуглекислого газу на 57%. Кінцевою ціллю косметичного бренду є зменшення негативного впливу на середовище на 60% до кінця 2020 року. Окрім скорочення об’ємів шкідливих викидів, компанія активно інвестує в відновлювальні джерела енергії: сонячні батареї вже встановлені на об’єктах L’Oréal в Мексиці, Індії, Німетчині та США. Крім того, представники французького бренду повідомляють, що в майбутньому 100% їх продукції має стати безпечною і навіть корисною для навколишнього середовища.