Аналіз пошукових даних Google показує, що завдяки туру Бейонсе Renaissance, який розпочався 10 травня у Стокгольмі (тоді співачка з’явилася на сцені, зокрема, в капелюсі українського бренду Ruslan Baginskiy), кількість пошукових запитів на різні модні позиції різко зросла в усьому світі.
Так, сайт Nasty Gal дослідив, що саме шанувальники виконавиці одягають на концерти туру Renaissance згідно з результатами пошуку в Google. Аналіз показав, що інтерес до «металевих ковбойських чобіт» зріс на 488% після першої ночі туру, до «срібних ковбойських чобіт» — на 300% в усьому світі, а до «диско-ковбойського капелюха», натхненого образом Бейонсе з постера туру Renaissance, — на 525%.
Кількість пошукових запитів «срібний боді» і «срібний корсет» також зросла на 426% і 669% відповідно з першої ночі туру. Ріст у 203% продемонстрував також запит «високі чоботи», натхнений білими чоботами з рваними краями Gedebe, в яких Бейонсе з’являлася на сцені.
Представник Nasty Gal прокоментував результати дослідження: «Довгоочікуваний тур Бейонсе нарешті розпочався, і тим шанувальникам, яким пощастило роздобути заповітні квитки, необхідне ідеальне вбрання в стилі епохи Відродження для вечора».
«За останні сім днів кількість запитів у Google "вбрання для туру Renaissance" зросла на 658%, що свідчить про те, що перша ніч туру спонукала шанувальників шукати натхнення для вбрання, яке б відображало футуристично-ковбойську естетику альбому виконавиці. Таке збільшення кількості пошукових запитів говорить нам про те, що саме кожен одягне на тур. Багато фанатів хочуть наслідувати культовий і зухвалий стиль Бейонсе, тому очікуйте побачити багато хроматичних ковбойських чобіт, срібло з голови до ніг і ковбойські капелюхи, прикрашені дискотечними візерунками».