Українські бренди в новому сезоні «Емілі в Парижі»: сукні BALYKINA та капелюхи Ruslan Baginskiy

Пишаємося!

Сьогодні вранці на Netflix відбулася прем’єра п’ятого сезону серіалу «Емілі в Парижі», і цього разу в кадрі знову відзначилися два українські модні бренди — BALYKINA та Ruslan Baginskiy.

У новому сезоні сукні BALYKINA можна побачити одразу у двох серіях. В 5-му епізоді акторка Ешлі Парк, яка втілює образ Мінді, з’являється в чорній Carry Dress, а в 10-му — у жовтій Sasha Dress. Кадрами зі зйомок серіалу також ділилася Лілі Коллінз у своєму Instagram, ще раз підкреслюючи увагу шоу до деталей і стильних модних образів.

Знаковим поверненням сезону стала поява бренду Ruslan Baginskiy. Для образу Мінді костюмерка серіалу Мерилін Фітуссі обрала зелений baker boy cap та солом’яну fedora — упізнавані моделі бренду, які органічно вписалися в стилістику персонажа. Це не перша поява головних уборів Ruslan Baginskiy в серіалі: у четвертому сезоні вони вже з’являлися в епізодах 1, 3 та 4.

Присутність BALYKINA та Ruslan Baginskiy в «Емілі в Парижі» — ще одне підтвердження того, що українські бренди дедалі впевненіше інтегруються в глобальний fashion-контекст і стають частиною гардеробів культових серіальних героїнь.

До речі, українські бренди вже не вперше з’являються у fashion-всесвіті Emily in Paris: у 4-му сезоні глядачі звернули увагу на знакову сукню Camelia бренду J’amemme (у промокампанії Emily in Paris x Google), а також речі й аксесуари GUNIA Project, GUZEMA Jewelry і NUE Studio. 


Реклама

Популярні матеріали

10 архівних світлин з перших колекцій Крістіана Діора


«Все, що маю сьогодні, я маю завдяки лише одному сильному рішенню...


«Школа сьогодні — це осередок відновлення, надії та гуртування...


Читайте також
Популярні матеріали