DOROFEEVA додає весняного настрою своєю новою піснею «Додайте світла» та яскравою відеороботою до неї — артісторією від режисера Руслана Махова, створеною за найкращими візуальними канонами попкліпів. Тут є все: символізм, експериментальні рішення, сміливі образи та деталі, що підкреслюють головний меседж роботи.
У кліпі DOROFEEVA постає в образі жінки нового часу — сильної, самодостатньої, впевненої, готової до будь-яких викликів. І хоча вона справляє враження рішучої та сміливої жінки, під бронею ховається чуттєва і ранима душа, пронизана стрілами. Звідси — два яскраві стильні аутфіти, які підкреслюють жіночність і силу героїні.
«Я довго шукав правильні візуальні рішення, адже хотів яскраво підкреслити Надю, показати її красу. І мабуть, найбільше часу зайняв пошук правильного поєднання кольорів. В образі лучниці нам зі стилісткою Машею Сіваковою хотілося якогось монолітного кольору, і ми взяли за основу різні відтінки зеленого — від лаймового до темно-зеленого. У спортивному образі ми використали синій колір — в яскравій спідниці та взутті, що створило класний силует», — зазначає Руслан Махов, режисер кліпу.
Перший образ створений у колаборації з популярним міжнародним спортивним брендом, амбасадоркою якого є DOROFEEVA. Красива, впевнена в собі героїня захищена від світу бронею, адже звикла завжди бути готовою до «стріл» у свій бік.
Тут брендові елементи поєднані з переосмисленими спортивними елементами — наколінниками, суппортерами для плечей, корсетом. Ключовим атрибутом багатошарового образу стала чорна куртка, яку перетворили на кроп-жилет. На одну руку надягли гетри, які спортсмени зазвичай вдягають під час гри.
На танцівниках і танцівницях — мікс вінтажних речей та впізнаваних айтемів з регулярної колекції спортивного бренду українських дизайнерів.
Прикраси від українських брендів: broq.world, ROMANTIKA PROJECT.
Другий образ — стримана та холодна лучниця, за зовнішнім виглядом якої ховаються рани минулого та чутлива душа.
В основі цього образу — латекс, з якого вироблені плащ та мініспідниця. Тканину замовляли в Лондоні, а відшивали в Україні. Унікальний принт на топі поєднує фірмовий символ DOROFEEVA серце-heartbeat і стрілу з обкладинки альбому HEARTBEAT. Серце трансформувалося, ставши більш бунтарським.
«Загалом цей кліп вийшов для мене досить екстремальним. На майданчику був неймовірний холод, і нам довелося використовувати спеціальні грілки для ніг, які нагрівалися до 50 градусів і тримали тепло впродовж кількох годин. Протягом всієї 16-годинної зйомки я була на підборах. У них же мені довелося підійматися на залізну конструкцію висотою у 12 метрів, де була знята одна з танцювальних сцен. А ще я вперше в житті стріляла зі справжнього лука, а в іншій сцені десь упродовж години висіла на спеціальних підвісах-тросах, які в якийсь момент почали перетискати діафрагму…» — ділиться подробицями DOROFEEVA.
Style: Maria Sivakova
Photo: Ivan Khodanych