Nannacore — новий TikTok-тренд, який встиг підкорити модну індустрію

Стиль людей не «модельного» віку

Новому тренду бути! У TikTok набирає обертів хештег #ladiesofmadisonave, на відео з яким можна побачити десятки літніх жінок, що гуляють Мангеттеном та розповідають про свої, без перебільшення, розкішні та стильні образи. 

Одному з найцікавіших модних трендів 2023 року вже навіть дали назву nannacore — ця тенденція прославляє елегантний та завжди бездоганний стиль, притаманний жінкам 50+. Вони не женуться за останніми трендами, вони обирають лише те, що їм якнайбільше пасує та підкреслює їхній власний стиль, адже, як казав Оскар де ла Рента, «мода — це мистецтво одягатися за останніми тенденціями, а стиль — мистецтво бути собою».

  • Instagram: @venswifestyle
    Instagram: @venswifestyle
  • Instagram: @graceghanem
    Instagram: @graceghanem
  • Instagram: @lindaandwinks
    Instagram: @lindaandwinks
  • Instagram: @misjabeijers
    Instagram: @misjabeijers
  • Instagram: @sciraglam
    Instagram: @sciraglam
  • Instagram: @egon_lab
    Instagram: @egon_lab
  • Instagram: @lindaandwinks
    Instagram: @lindaandwinks
  • Instagram: @iconaccidental
    Instagram: @iconaccidental
  • Instagram: @sciraglam
    Instagram: @sciraglam

Дедалі частіше у стрічках соціальних мереж нам трапляються нові обличчя, яких ще не дісталася безжальна рука фотошопу: вони не «модельного» віку, не шукають 1000 і 1 спосіб, як побороти зморшки на обличчі, а їхній вік — не більше ніж цифра у паспорті. Сучасний світ моди звільняється від кайданів ейджизму, а нова реальність формує революційне та як ніколи толерантне ставлення до віку.  

Рекламні знімання брендів останніх часів усе частіше прикрашають літні люди. Згадаймо 2015 рік та письменницю Джоан Дідіон, яка стала обличчям Сeline у свої майже 82, а ще 72-річну (на той час) співачку Джоні Мітчелл, яка знялася для Saint Laurent, а також нещодавню рекламну кампанію LOEWE із 88-річною Меггі Сміт, яку ми знаємо за роллю професорки Макґонеґел у легендарній Поттеріані.

  • 81-річна Джоан Дідіон для Сeline у 2015 році
    81-річна Джоан Дідіон для Сeline у 2015 році
  • 72-річня Джоні Мітчелл для Saint Laurent у 2015 році
    72-річня Джоні Мітчелл для Saint Laurent у 2015 році
  • 88-річна Меггі Сміт для LOEWE у 2023 році
    88-річна Меггі Сміт для LOEWE у 2023 році

Але що нас тішить найбільше — це те, як тренд nannacore адаптують українські бренди. Так, у рекламних кампаніях BEVZA, brabrabra, byMe ми дедалі частіше зустрічаємо старших жінок, що позують для нових колекцій брендів, а Rikky Hype вже систематично демонструє свої дропи на літніх моделях та нагадує, що одяг не має рамок та упереджень, адже, як казав Ів Сен-Лоран, «мода змінюється, стиль вічний».

 

  • Ада Роговцева для рекламного проєкту BEVZA & Mastercard
    Ада Роговцева для рекламного проєкту BEVZA & Mastercard
  • Кампейн byMe
    Кампейн byMe
  • Кампейн домашнього одягу brabrabra
    Кампейн домашнього одягу brabrabra

Nannacore точно не підкорюється швидкоплинним трендам, які змінюють один одного, неначе зима весну, адже саме простота, гармонія та прагнення до sustainable-моди безпосередньо відображають запити нашого часу. У сучасному світі править бал здорове ставлення до себе та усіх природних процесів, і це більш ніж прекрасно.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали