Зв’язок поколінь: Кейт і Ліла Мосс у новій кампанії Fendi Peekaboo 2024

Втілення родинної історії

Дім моди Fendi випустив нову рекламну кампанію, головними обличчями якої стали супермодель Кейт Мосс та її донька Ліла. У фешн-зйомці зірки продемонстрували культову модель сумки Peekaboo, яку бренд презентував ще у 2008 році.

Кім Джонс у новому кампейні, присвяченому легендарній сумці, намагався втілити міцність родинних зв’язків. Тож не дивно, що для участі у зйомці він запросив своїх близьких подруг Кейт і Лілу Мосс. На відео та світлинах кампанії мати й донька постали у схожих образах базових кольорів, тримаючи в руках коричневі Peekaboo.

Сама сумка має довгу історію: вона з покоління в покоління передавалася у родині Сільвії Вентуріні Фенді, об’єднуючи її та доньок. Для Fendi модель Peekaboo стала втіленням трепетного зв’язку між жінками роду. 


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали