Зв’язок поколінь: Кейт і Ліла Мосс у новій кампанії Fendi Peekaboo 2024

Втілення родинної історії

Дім моди Fendi випустив нову рекламну кампанію, головними обличчями якої стали супермодель Кейт Мосс та її донька Ліла. У фешн-зйомці зірки продемонстрували культову модель сумки Peekaboo, яку бренд презентував ще у 2008 році.

Кім Джонс у новому кампейні, присвяченому легендарній сумці, намагався втілити міцність родинних зв’язків. Тож не дивно, що для участі у зйомці він запросив своїх близьких подруг Кейт і Лілу Мосс. На відео та світлинах кампанії мати й донька постали у схожих образах базових кольорів, тримаючи в руках коричневі Peekaboo.

Сама сумка має довгу історію: вона з покоління в покоління передавалася у родині Сільвії Вентуріні Фенді, об’єднуючи її та доньок. Для Fendi модель Peekaboo стала втіленням трепетного зв’язку між жінками роду. 


Реклама

Популярні матеріали

Як вдягнутися на Гелловін-2025: 18 ідей костюмів від зірок, які вам...


Наймодніші пальта сезону: 7 головних трендів


Як це було: панельна дискусія на ELLE Active Forum про пошук сенсів...


Читайте також
Популярні матеріали