Зв’язок поколінь: Кейт і Ліла Мосс у новій кампанії Fendi Peekaboo 2024

Втілення родинної історії

Дім моди Fendi випустив нову рекламну кампанію, головними обличчями якої стали супермодель Кейт Мосс та її донька Ліла. У фешн-зйомці зірки продемонстрували культову модель сумки Peekaboo, яку бренд презентував ще у 2008 році.

Кім Джонс у новому кампейні, присвяченому легендарній сумці, намагався втілити міцність родинних зв’язків. Тож не дивно, що для участі у зйомці він запросив своїх близьких подруг Кейт і Лілу Мосс. На відео та світлинах кампанії мати й донька постали у схожих образах базових кольорів, тримаючи в руках коричневі Peekaboo.

Сама сумка має довгу історію: вона з покоління в покоління передавалася у родині Сільвії Вентуріні Фенді, об’єднуючи її та доньок. Для Fendi модель Peekaboo стала втіленням трепетного зв’язку між жінками роду. 


Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


14 фільмів, які варто передивитися цієї осені


9 нових книжок жовтня від українських видавництв


Читайте також
Популярні матеріали