Зрілість через призму моди у новому кампейні Kachorovska F/W 2023-24

Героїнею рекламної кампанії стала акторка Дарія Полуніна

Зрілість — головна тема осінньої колекції бренду Kachorovska. Команда бренду вирішила розкрити це  поняття через призму моди й одночасно дослідити свій внутрішній світ і навчитись сприймати себе  такими, якими ми є, бачити себе красивими, бути вільними від чужої думки, говорити про почуття,  вільно жартувати над собою, не боятись бути некоханими та казати «ні». 

 Kachorovska F/W 2023-24

«‎Зрілість — це коли сповна смакуєш себе, досліджуєш попри страх та упередження, позбуваєшся сорому, наповнюєшся відвертістю і проявляєшся собою»‎, — каже CEO Kacho Group та креативна  директорка Kachorovska Аліна Очеретяна. 

Зрілість не завжди приходить з роками, це поняття глибше, ніж вік. Саме це команда   Kachorovska намагалась показати у  взутті та аксесуарах, що представлені в цьому сезоні. Ідея бренду відображена у матеріалах, кольорах та  технологіях, які були використані для колекції F/W 2023-24. Наприклад, колірна гама складається зі стиглих відтінків соковитого граната, зацукреного меду та глибокого чорнично-синього. 

 Kachorovska F/W 2023-24.

Традиційно команда Kachorovska розвиває ідею анатомічності взуття. Бренд удосконалює  колодки та робить все, щоб взуття було максимально зручним і не мало негативного впливу на  організм. У цьому ви можете переконатись на прикладі чобіт Erica з анатомічною гостроносою  колодкою на 4-сантиметровому підборі. Вони вже встигли стати хітом продажів. 

Чоботи у різних текстурах, з різною висотою підбору та формою мису — головний акцент колекції.  Проявляйтеся як забажаєте завдяки ботильйонам Blanca з ніжної шкіри темно-червоного відтінку,  замшевим ковбойкам Katrin у карамельному відтінку або стрейчевим чорним чоботам Kaya. Будь-який  вибір буде актуальним цієї осені. Доповнювати взуття пропонуємо пальто, які в Kachorovska  виконані з натуральної вовни. Прямий крій, графічна лінія плеча та актуальна довжина — три складові  вдалого образу на перехідний та холодний період року. 

 Kachorovska F/W 2023-24

Героїнею рекламної кампанії, над якою працювали фотограф  Денис Маноха та стиліст Влад Аскеров, стала акторка Дарія Полуніна. Зйомка була натхнена роботами художників Рене Маґрітта та Казимира Малевіча, а відео, яке створив Андрій Хіміч, — фільмами шведського режисера Інгмара Бергмана та польського режисера Кшиштофа Кесльовського. Знімальним майданчиком для кампейну став Львів. Варто зазначити, що Дарія приїхала в Україну вперше за останні три роки. 

«‎Для мене зрілість — це в якомусь сенсі відчепитись від себе. Перестати вишуковувати недосконалості,  бо кінець кінцем це лише забирає твої сили, енергію та час і не має жодного значення»‎, — вважає Дарія  Полуніна. 

Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали