Одним із перших під час тижнів моди свою підтримку Україні висловив Джорджіо Армані. На знак поваги до воєнної ситуації в країні показ Giorgio Armani в Мілані відбувся в абсолютній тиші, без жодного музичного супроводу. «Зараз не може бути жодних приводів для свята, адже навколо трапляються жахливі речі», — поділився дизайнер із журналістами CNN.
Не лишилася осторонь і француженка Ізабель Маран. На фінальному виході під час свого показу в Парижі дизайнерка з`явилася у світшоті блакитно-жовтого кольору.
Послідувати прикладу Ізабель тепер мають змогу і гості шоу Balenciaga, кожного із яких на кріслі перед показом очікував символічний подарунок у вигляді синьо-жовтої футболки. Власне, саме в такій футболці на публіці з`явився і креативний директор бренду із грузинським корінням.
Однак, це не єдиний жест Демни Гвасалія у бік підтримки України: показ Balenciaga він розпочав із вірша українського поета Олександра Олеся «Живи, Україно, живи для краси», який прочитав особисто українською мовою.
Фінал показу теж було присвячено Україні: останні два заключних образи від Демни були блакитним та жовтим.
Пізніше у футболці від Balenciaga з`явилася і Белла Хадід. Модель висловила слова підтримки Україні в своєму Instagram та повідомила, що всі кошти, зароблені нею під час тижнів моди, вона жертвує на допомогу українцям.
Угорський бренд Nanushka у рамках тижнів моди зупинился на презентації нової колекції та водночас пообіцяли надавати українцям усіляку підтримку як бренд країни-сусіда. Креативна директорка Сандра Сандор заявила, що вони робитимуть усе можливе, аби забезпечувати біженців із України усім необхідним: від житла та іжі до можливості знайти роботу в Угорщині. Наразі, Сандра налагоджує контакти із фабриками та виробництвами, аби підготувати якомога більшу кількість робочих місць для українців.
Загалом синьо-жовтого на подіумах цього сезону було вдосталь — як, власне, і на стрітстайл-фотокартках. Бренд Botter, наприклад, не тільки представив декілька образів в національних українських кольорах, а ще і розробив куртку із написом «No War» на спині.
Botter FW 22
Marni відкрили показ образом із синім трикотажним костюмом та жовтими гумовими чоботами. Відтінки синьо-жовтого спостерігалися також і в колекціях Lanvin, Off-White, Zuhair Murad, і є велика вірогідність, що наступного сезону така тенденція матиме своє продовження — особливо після того, як інститут кольору Pantone обрав синій та жовтий новими головними кольорами року.