J’amemme та Have A Rest представили нову капсулу, в якій вдало поєднали ефект м’ятої тканини та льодяникові кольори. Головною ідеєю релізу під назвою Vilna є пошук нових сенсів у теперішніх українських реаліях. Креативні команди брендів хотіли підкреслити прагнення українок до свободи в усіх її значеннях та сміливість сказати собі «я вільна», незважаючи ні на що.
До колаборації увійшли легкі бавовняні комплекти із сорочками, жакетами, шортами та брюками зі знаковим для J’amemme ефектом пресованої тканини, які не потребують складного догляду в поїздках та не займають багато місця у багажі. У кольоровій гамі луків відтворили фірмові відтінки валіз Have A Rest: Sweet Marshmallow (рожевий), Sunny Lemon (жовтий), Wonder Ocean (ментоловий).
«Цю колаборацію ми готували ще минулого літа, — розповідає Юлія Ярмолюк, дизайнерка J’amemme. — Планували зробити цей запуск дещо в іншому форматі, проте зараз, переосмисливши цей реліз, зрозуміли, що наша колекція наділена новими важливими сенсами, а культурні коди, які ми використали (наприклад, вінок як головний аксесуар стайлінгу лукбуку), актуальні як ніколи».
«Мене, як і багатьох інших українців, турбує "провина вцілілого" та інші думки, які змушують мене корити себе і забороняти собі радіти життю, — ділиться засновниця бренду Have A Rest Аліна Долініна. — Цією колаборацією ми хотіли наголосити на тому, що почувати себе вільною, турбуватися про своє ментальне здоров’я — це наш обов’язок, який надає кожній з нас ресурс рухатися далі, виконувати свою роботу, підтримувати близьких — робити речі, які теж наближають нашу перемогу».
Колаборація доступна лімітованим тиражем в онлайн-сторах обох брендів. 10 відсотків від продажу бренди спрямують до Фонду Маші Єфросиніної, який турбується про жінок, дітей та літніх людей.