Перший розділ колекції H&M сезону осінь-зима — 2025/26 пронизаний жвавою ностальгією, яка продовжує сміливе поєднання епох, започатковане H&M у весняно-літній лінійці. Впливи не такого вже й далекого минулого вкотре переосмислюються у свіжих і стильних формах.
Колекція оновлює гламурний дух 70-х, поєднуючи його з бунтівною енергією 90-х. Силуети та настрої особливо вшановують британську культуру. Ми бачимо відгомін брит-попу та лондонських субкультур у нових інтерпретаціях традиційних візерунків і принтів, декадентському романтизмі, а також спортивних комплектах. Кожен виріб дозволяє заново пережити енергію та життєвість того п’янкого часу, коли артисти-бунтарі перевернули творчий світ, смілива група дизайнерів залишила свій слід у європейській високій моді та кутюр, а журнали натомість переосмислили вуличний стиль та самовираження.
Поєднання минулого і сьогодення, що було характерним для тієї епохи — переплетення інновацій з традиціями — надихнуло на створення назви для цього розділу: Salvage Heritage («Врятована спадщина»). Кожен виріб багатий на концептуальні зіткнення та елегантну динаміку. Візерунки аргайл, клітинка та шотландка нашаровуються й комбінуються для створення несподіваних інтерпретацій. Колірна палітра є витонченою, але водночас свіжою — з коричневими, бордовими та нейтральними відтінками, що слугують основою для яскравих вкраплень червоного та синього.
Розділ віддає належне й тому, як лідери стилю 90-х переосмислювали вінтаж у нових формах. Історичний романтизм поєднується з елементами білизняного стилю, створюючи атмосферу чуттєвості, помітну в камісолях зі вставками з мережива, а також у струменистих блузках і сукнях з шифону. Ця драматичність врівноважується гранжевими інтерпретаціями ретронастрою, зокрема перебільшено широкими джинсами-«бочками» та штучно зістареною шкірою, як справжньою, так і еко.
Серед особливостей шкіряних виробів — куртка-авіатор оверсайз зі знімним хутряним коміром і спідниця з екошкіри з блискавками, що виглядає одночасно грайливо ностальгічною та рішуче сучасною.
Спідниці — ключова тема всієї колекції: численні варіації з плісе можна комбінувати як зі спортивними топами й окремими речами (наприклад, в’язаними виробами із застібками-блискавками), так і з сорочками — для вечірнього образу.
Хутро тим часом переосмислюється в нових формах: від універсальних жилетів до курток з капюшоном. Шкіряні фактури — також ключовий акцент в аксесуарах: хутро та зміїний принт з’являються на сумках, ременях і комірах. Пухнасте взуття, що грає з об`ємом і текстурою, додає завершальний штрих до несподіваних силуетів, що проходять через усю колекцію. Накидки й шарфи можна подовжити та зробити ще більш ефектними завдяки хутряним хвостикам, які кріпляться. Ці знімні підвіски також можна використовувати для прикраси петель на поясі та сумок.
Сумки продовжують гру з масштабом — від крихітних моделей із хутра до великих торб у стилі під крокодилячу шкіру. Біжутерія еклектична: до неї, зокрема, входять вінтажні прикраси з вишуканими квітковими мотивами
«Перший розділ нашого сезону осінь-зима — це дійсно про баланс між важким і легким. Настрій — це грайливий еклектизм, що відсилає до культового вигляду та духу 90-х, коли мереживні легкі речі безтурботно поєднувались із джинсами, шкірою або спортивним одягом», — розповіла Еліана Масгалос, директорка з дизайну H&M.
The London Issue
У вересні ця візія постане у всій своїй повноті на Лондонському тижні моди, де H&M представить спеціальний проєкт The London Issue. Це буде не просто показ, а багатогранне святкування стилю, самовираження та креативної енергії. Денна програма включатиме серію лекцій і воркшопів, відкритих для всіх охочих, а фінальною кульмінацією стане гібридне шоу з унікальними візуальними та музичними рішеннями.
До створення події залучена команда легендарних творчих особистостей — від культової редакторки Кеті Гранд до стиліста Джейкоба К’єльдґаарда. Просторові та світлові концепції від Matiere Noire, постановка руху Гаррі Александера, а також музичний супровід від 2ManyDJs забезпечать шоу енергією сучасної культури.
The London Issue стане маніфестом сміливого духу H&M — синтезом минулого, теперішнього та майбутнього. Це подія, яка покаже, як бренд перетворює натхнення різних епох і культурних течій у виразний дизайн, що доступний кожному.
Перший випуск колекції H&M FW25 буде доступний у магазинах із 12 вересня 2025 року. The London Issue натомість відбудеться 18 вересня у 180 The Strand.