Бренд жіночої білизни Victoria`s Secret спільно зі Стеллою Маккартні випустить лінію Body by Victoria для жінок, які перенесли мастектомію — хірургічну операцію з видалення молочної залози. Про це бренд розповів на сайті та в Instagram.
«У нас є унікальна можливість і водночас відповідальність використовувати ресурси бренду й показувати масштаб нашої глобальної присутності. Це дозволить усвідомити загрози раку молочної залози, особливо серед молодих жінок, і розповісти про ефективність постійного контролю», — прокоментувала директорка з маркетингу Victoria`s Secret Марта Піз.
Бюстгальтер, запропонований брендом, — безшовний, зроблений з мікротканини та мережива. Він також має кишеню для фіксації протезу у внутрішній підкладці. Всю суму з продажу спрямують у Глобальний фонд боротьби з раком, заснований Victoria`s Secret. На своєму сайті бренд також розмістив інформацію про те, як правильно робити щомісячне обстеження. Крім того, у Victoria`s Secret пообіцяли щорічно інвестувати 5 мільйонів доларів для дослідження раку.
Нагадаємо, нещодавно у Victoria`s Secret розпочали ребрендинг компанії — тепер вона спрямовує зусилля на задоволення потреб більш універсальної аудиторії жінок. Також змінився дизайн деяких магазинів — традиційний рожевий колір, типовий декор та манекени — на більш сучасний вигляд.
Текст: Валерія Шебела